فوتبال

سجاد پارسی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بعد از چند روز بحث، نقد و بررسی، اعضای کمیته فنی، کارشناسان فوتبال، پیشکسوتان و صاحب‌نظران، احد شیخ‌لاری به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل انتخاب شد.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری با نهایت عطوفت، بزرگی و احترام به نظر پیشکسوتان و حتی منتقدان، فضا را برای اظهارنظر همه مدعیان باز کردند.

مربی و کارشناس فوتبال اردبیل ادامه داد: این انتخاب عصاره نظر فوتبالی‌های اردبیل بود نه انتخاب شهردار اردبیل، مدیرعامل و یا مدیر باشگاه و ما باید به نظر خودمان احترام قائل شویم و فضا را برای کار کردن و بقای تیم مهیا کنیم.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه مربیان استانی همدیگر را قبول ندارند و هیچ فضای همدلی و اتحاد در حوزه فوتبال وجود ندارد گرایش به انتخاب مربیان غیربومی مشهود و معلوم است.

مربی و کارشناس فوتبال اردبیل یادآور شد: در این دو سه روز شاهد صحنه‌هایی بودیم که جای تأسف داشت و افرادی در این دو روز کنار دفتر کار همه ۱۳ نفر عضو شورا، شهردار و حتی نمایندگان اردبیل حضور پیدا کردند، اما کاش به جای این همه دوندگی و اتلاف وقت برای رسیدن به نیمکت شهرداری، ۹۰ دقیقه هم در کل طول فصل و جریان بازی‌ها برای تماشای بازی شهرداری وقت می‌گذاشتند.

پارسی تصریح کرد: با احترام به همه مربیان و بزرگان فوتبال باید اعلام کنم این آش دست‌پخت خودمان است و اگر کمی مربیان استان اردبیل اتحاد و همدلی بیشتری داشتند شاید الان کنار هم بودند، اما دوری از هم، قبول نکردن همدیگر و تخریب یکدیگر موجب حضور گزینه‌های غیربومی در اردبیل می‌شود.

وی عنوان کرد: تا زمانی که با هم نباشیم و با اتحاد کارها را پیش نبریم وضع به همین صورت ادامه پیدا می‌کند و نباید انتظار بیش از این داشت و در آخر با تبریک به شیخ‌لاری انتظار داریم حضورش را در اردبیل شهری که ستاره‌های زیادی را به فوتبال کشور و حتی جهان معرفی کرده، مغتنم شمرده و با استفاده از همه ظرفیت‌ها با غیرت آذربایجانی خود دل مردم و هواداران اردبیلی را خوشحال کند.