انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل – مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ضروری است برخی از جلساتی که در سطح ادارات استان برگزار می‌گردد، تجمیع شوند.

شفیع شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعدد جلسات خود از عوامل خستگی مدیران و فرسایش و استهلاک زمان و هزینه است، اضافه کرد: این در حالی است که می توان بسیاری از جلسات را تجمیع کرد و یا اصلا برگزار نکرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مراسمات به دلیل اینکه تعریف وظایف مشخصی صورت می گیرد نیازی به تشکیل جلسات متعدد نیست، متذکر شد: در صورتی که هر دستگاه و مدیری وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد تشکیل بسیاری از جلسات غیر ضروری خواهد بود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار در خصوص تعدد کارگروه ها ادامه داد: در بخش کارگروه ها نیز نیازمند ساماندهی در برخی مواقع تجمیع و در برخی مواقع ایجاد کارگروه جدید هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات فعلی فعالیت کارگروه ها این است که ترکیب اعضا نیازمند بازنگری است؛ چرا که در برخی کارگروه ها دستگاه های عضوی داریم که عملا حضورشان ضرورتی ندارد.

شفیعی با اذعان به اینکه در کارگروه ها برخی دستگاه ها به صورت افتخاری و بدون حق رای حضور می یابند، ادامه داد: ماهیت کارگروه ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ هماهنگی ضرورت ویژه دارد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار در پاسخ به سوالی در خصوص علت بی توجهی به نظرات اهالی رسانه در کارگروه ها اضافه کرد: اینکه رسانه حق رای یا صحبت داشته باشد در دستور العمل فعالیت کارگروه ها طرح نشده است.

وی افزود: با این وجود کارگروه ها می توانند از نظرات اهالی رسانه از طریق نماینده آنها جویا شوند و این مهم می تواند برنامه ریزی شود.

به گفته مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار با تاکید به اینکه تعدد جلسات در خروجی آن تاثیر منفی دارد، اضافه کرد: هر چند ادغام جلسات را وزارت کشور تاکید می شود اما در مقابل در ارزیابی فعالیت مدیران تعداد جلسات نیز نمره بالایی را به خود اختصاص داده است.

شفیعی با بیان اینکه خود بنده ماهانه به طور میانگین در ۶۵ جلسه شرکت می کنم، اضافه کرد: با این وجود کاهش تعداد جلسات می تواند در بهبود عملکرد دستگاه ها تاثیر مستقیم داشته باشد و ضروری است این موضوع مورد توجه مدیران قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
انتخاب اردبیل

استانداری اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی