انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 81 مدرسه از سرتا سر استان اردبیل پذیرای مهمانان نوروزی در سال جاری هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، صابر سپهری از آماده سازی 81 مدرسه در این استان اردبیل برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این مدارس در قالب 668 کلاس درس در تمام نواحی آموزشی استان تجهیز شده است.

وی اضافه کرد: نیاز مسافران در هر ناحیه آموزشی بر اساس آمار مسافرت‌های سال‌های قبل احصا شده و بر همین اساس در مشگین شهر شش مدرسه با 55 کلاس درس ، در انگوت یک مدرسه با سه کلاس ، در جعفرآباد یک مدرسه با هشت کلاس و در پارس آباد سه مدرسه با 14 کلاس آماده سازی شده است.

وی گفت: همچنین در ناحیه دو اردبیل 13 مدرسه با 125 کلاس ، در کوثر یک مدرسه با 10 کلاس ، در گرمی یک مدرسه با هفت کلاس ، در ناحیه یک اردبیل 26 مدرسه با 251 کلاس ، در اصلاندوز یک مدرسه با پنج کلاس ، در نیر هفت مدرسه با 45 کلاس ، در هیر یک مدرسه با هفت کلاس و در بیله سوار سه مدرسه با 19 کلاس محل اسکان مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در شاهرود نیز یک مدرسه با پنج کلاس ، در لاهرود دو مدرسه با 11 کلاس ، در خورش رستم یک مدرسه با پنج کلاس ، در نمین دو مدرسه با 14 کلاس ، در خلخال پنج مدرسه با 35 کلاس ، در ارشق دو مدرسه با هشت کلاس و در سرعین یک مدرسه با 14 کلاس پیش بینی شده است.

وی استقرار 100 دستگاه یخچال ، 100 دستگاه تلویزیون ، 500 تخته پتو ، 80 تخته فرش ، 28 رول موکت و یک هزار عدد بالش را از امکانات تعبیه شده در این مدارس ذکر کرد.

وی با بیان اینکه مدارس اسکان نوروزی در شهرها آدرس دهی شده و از طریق چادرهای اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی شهرها قابل دستیابی است گفت: اسکان مسافران نوروزی از 27 اسفند تا 13 فروردین پیش بینی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی