تغییر مدیرانساوالان خبر: انتصابات اخیر دولت تدبیر و امید به ویژه در حوزه استانداری اردبیل اغلب از نوع تکراری و چرخشی است که هیچ نوآوری خاصی در آن دیده نمی‌شود.

در حالی حکم دو مدیرکل جدید استان اردبیل ابلاغ شد که سوابق آنها نشان می‌دهد این مدیران در حوزه‌های مختلف بکارگیری شدند و سئوال اینجاست که اگر موفقیتی داشتند چرا در حوزه فعالیت و کاری خود باقی نمانده‌اند و اگر هم ناکارآمد بودند چرا در حوزه دیگر بکارگیری شدند که اغلب نیز نشان از نوعی انتصاب از جنس دولت اصلاحات است که در دولت تدبیر و امید تکرار می‌شود.

اما بعد از تغییرات خاص همچنین علی‌رغم مدیریت موفق ماریا موسوی و چندین ماه سرگردانی در حوزه امور بانوان و خانواده بالاخره این مسئولیت به فریبا محمدلو از مدیران استانداری در دولت اصلاحات سپرده شد که پیش از این در دوران اصلاحات، مدیرکلی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل را بر عهده داشت.

گویی به نظر می‌رسد در این استان قحط ‌الرجالی رخ داده و به جای تکیه بر نیروهای توانمند جوان و خلاق اغلب مدیران هشت سال پیش وارد چرخه می‌شود تا وضعیت تکراری و چرخشی را در مدیریت‌ها شاهد باشیم.

اما از انتصابات جدید در سال جدید باید سخن به میان آورد که شنیده می‌شود مدیرکل جدید نوسازی مدارس، دانشگاه پیام‌نور اردبیل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نوبت انتخاب و انتصاب مدیران جدیدی هستند که باید منتظر ماند و دید آیا رویکرد دولت تدبیر و امید همان رویکرد بازگشت مدیران سابق است یا می‌خواهد این بار به مدیران جوان، خوش‌فکر  و خلاق تکیه کند.

انتهای پیام/فارس