انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


فتاحی پلیس راه اردبیل.jpg

اردبیل – رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف و کاهش ضریب ایمنی و احتمال کولاک شدید محور خلخال- پونل تا ۲۳ اسفند ماه مسدود شد.

حجت فتاحی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: در طی روز های گذشته بارش سنگین برف موجب شده است تمامی محورهای مواصلاتی لغزنده شود.

وی افزود: در تمامی محورهای مواصلاتی استان نمک پاشی و برف روبی انجام شده است و به دلیل تداوم بارش نیروهای راهدار و پلیس راه در محورها به صورت شبانه روزی حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه تردد در تمامی محورها تردد جریان دارد، اضافه کرد: در محور خلخال- پونل احتمال کولاک شدید وجود دارد و به همین دلیل تا ۲۳ اسفند ماه این محور مسدود اعلام شده است.

به گفته فتاحی مسیر جایگزین این محور مسیر خلخال- اسالم است و هر چند بیشترین بارش ها در این محور و گردنه صائین گزارش شده اما تردد با زنجیر چرخ در این محور امکان پذیر است.

وی در خصوص محورهای فرعی و روستایی گفت: هیچ گزارشی مبنی بر مسدود بودن راه های روستایی تا به امروز به دست ما نرسیده است.

رئیس پلیس راه استان با تاکید به حضور ۲۵۰ نفر از عوامل پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده ها ادامه داد: ما از طریق شش ایستگاه ثابت و ۱۵ ایستگاه سیار به صورت مستمر ارائه خدمت می کنیم.

فتاحی به ضرورت رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و مسافران تاکید کرد و افزود: به ویژه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه به جلو در هنگام رانندگی و رعایت فاصله طولی مورد تاکید است.

وی از رانندگان خواست با زنجیر چرخ و امکانات امدادی کافی در جاده ها تردد کنند و از سفرهای غیر ضروری تا هنگام توقف بارش ها خودداری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی