انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فرماندار اردبیل در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایام انتخابات محدودیت‌های راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی و تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: محدودیت‌های تبلیغاتی در اردبیل اعلام شد / ممنوعیت راه‌اندازی ستاد در هسته مرکزی شهر
جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به ابعاد ترافیکی هسته مرکزی شهر و سختی تردد در مسیرهای هسته مرکزی شهر و نزدیکی ایام عید و تردد راحت مردم تصمیم جدی بر این است تا از دایر شدن ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی در هسته مرکزی شهر جلوگیری شده و تا حد امکان پیش‌بینی لازم برای راه‌اندازی ستادها در خارج از هسته مرکزی فراهم آید.

وی گفت: از میدان شریعتی اردبیل تا میدان امام حسین، مسیر پیرعبدالمک تا بازار، عالی‌قاپو تا چهارراه امام و چهارراه امام تا میدان ورزش راه‌اندازی هرگونه ستاد انتخاباتی ممنوع است.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه داوطلبان مجلس و هواداران آنها باید سعی کنند در مهلت قانونی تبلیغات فعالیت‌‌هایشان را انجام دهند، افزود: به هیچ‌وجه ستاد تبلیغاتی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نباید در کنار هم قرار گیرد.

زنجانی بیان کرد: اگر کاندیداها این موارد و موازین قانونی را رعایت نکنند قطعا ستاد تبلیغاتی آنها پلمب خواهد شد و با متخلفان نیز برخورد شده و به مراجع قانونی پرونده آنها ارجاع می‌شود.

این مسئول در مورد تدارک یک مکان مناسب برای سخنرانی و تبلیغات کاندیداها گفت: در تدارک سه مکان در محدوده شهر اردبیل برای سخنرانی و تبلیغات کاندیداها در نوبت‌بندی مشخص هستیم و در مراکز بخش‌ها نیز بر اساس قرعه‌کشی کاندیداها فرصت تبلیغات پیدا می‌کنند.

فرماندار اردبیل در مورد راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی زودهنگام کاندیداها به اشکال و عناوین مختلف اما با رویکرد سخنرانی‌ها و تبلیغات زودهنگام یادآور شد: ما در قالب ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی در مراجع قضایی و با مشارکت دادستان موارد مختلف را در این زمینه رصد کرده و به ستادهای مختلف در این زمینه تذکرهای لازم داده شده است.

زنجانی افزود: نباید کاندیداها با تبلیغات زودهنگام خود و با طرح برخی از مسائل و موضوعات و اتهام‌زنی‌ها زمینه بی‌اعتمادی را فراهم کنند که در این باب نیز تذکر لازم به ستادهای انتخاباتی و خود کاندیداها داده شده است.

وی تصریح کرد: در آستانه تبلیغات انتخاباتی کاندیداها سعی خواهیم کرد تا نشستی را با داوطلبانی که اسامی نهایی آنها از طریق وزارت کشور اعلام خواهد شد برگزار کنیم و با حضور مسئولان انتظامی و قضایی این کاندیدها را نسبت به رعایت بسیاری از موارد و موازین منطبق بر فعالیت‌های انتخاباتی سعی جدی بر این باشد تا بتوان حرکت معقول و پسندیده را در صحنه انتخابات انجام داد.

فرماندار اردبیل پرهیز کاندیداها را از اتهام‌زنی‌ها و اهانت به نهادهای قانونی، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بر حذر داشت و گفت: مردم انتظار دارند که وکلای آینده آنها در بهترین شرایط توانمندی خود را معرفی کنند و از هرگونه تخریب، اهانت، تهمت‌زنی و برخی رفتارهای نامناسب پرهیز کنند.

زنجانی عنوان کرد: مردم در پای صندوق‌های رای قطعا جواب برخی رفتارهای نامناسب و وعده ‌دادن‌های دروغین را خواهند داد که از همین رو انتظار می‌رود کاندیداها از دادن وعده‌های غیرعملی، غیرواقعی و دروغین پرهیز کرده و به جای برخورد غیرصادقانه در حرکت‌ها و رفتارهای خود تجدید نظر کنند.

وی راه‌اندازی هرگونه کارناوال انتخاباتی را در سطح شهر در زمان تبلیغات و حتی پیش و پس از موعد مقرر غیرقانونی توصیف کرد و گفت: به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد تا برخی از کاندیداها از فضای جشن‌های دهه فجر برای نیت تبلیغاتی خود سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی