انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سرهنگ رحیم آقامحمدی رئیس پلیس راهور استان اردبیل از افزایش تعهدات بیمه تا سقف 7 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آذرسلام، سرهنگ رحیم آقامحمدی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار ما از افزایش تعهدات بیمه تا سقف (هفتاد میلیون ریال) خبر داد.

وی در این خصوص گفت: برابر ابلاغیه ای که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به کلیه استان ها ابلاغ شده شرکت های بیمه مکلفند در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده در زمان حادثه دارای بیمه نامه معتبر بوده و بین طرفین حادثه دیده اختلافی وجود نداشته باشد حداکثر تا سقف مبلغ هفتاد میلیون ریال خسارت مالی را بدون اخذ گزارش کروکی خسارت وارده را پرداخت کنند.

 

 سرهنگ رحیم آقامحمدی اعلام کرد: مالکان وسایل نقلیه کشاورزی از جمله کمباین، تراکتور که فاقد پلاک هستند برای برخوردار شدن از مزایای بیمه می توانند با مراجعه به مراکز بیمه به وسیله شماره شاسی و موتور وسایل نقلیه خود اقدام به بیمه کردن وسیله نقلیه کرده که در این راستا به صرف داشتن گواهینامه رانندگی شرکت های بیمه آماده ارایه خدمات به رانندگان مشمول این آیین نامه هستند.

 

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق دیگران در راستای کنترل وپیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی و روان سازی ترافیک کوشا و همیار پلیس باشند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۸
انتخاب اردبیل

پلیس راه استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی