انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مجلس آینده باید مجلسی بر محور عقلانیت باشد

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: مجلس آینده باید مجلسی بر محور عقلانیت و مدافع دستاوردهای نظام اسلامی باشد تا زمینه برای حرکت‌های رو به جلو در کشور فراهم آید.

خبرگزاری فارس: مجلس آینده باید مجلسی بر محور عقلانیت باشد
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل،‌ اظهار کرد:‌ همه انتظار دارند تا در آستانه خلق حماسه دیگری از سوی مردم در هفتم اسفندماه همه در فضای معقول و منطقی زمینه مشارکت بالای مردم را فراهم کنند نه اینکه بخواهند عده‌ای با اظهارات و طرح موضوعاتی قوانین و مقررات را زیر پا گذاشته و خواسته‌های خود را به مردم تحمیل کنند.

وی تصریح کرد: با حضور مردم در صحنه انتخابات و جدیتی که شورای نگهبان در رسیدگی نهایی به وضعیت داوطلبان مجلس دارد، مجلس آینده قطعاً یک مجلس خالی از تندروهای هر دو جناح می‌شود و اصولگرایان به صورت شاخص جایگاه واقعی و مناسب را در مجلس آینده تصاحب می‌کنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: ما از رئیس جمهوری که خود تحصیلکرده رشته حقوق است، انتظار داریم تا با احترام به نظر شورای نگهبان فقط در حوزه اختیارات خود انجام وظیفه کرده و سعی نداشته باشد تا شورای نگهبان را متهم به برخی موضوعات و مسائل کند.

حقیقت‌پور افزود: بنده بارها گفته‌ام که رئیس جمهور یک کشور باید معقول و منطقی و در حدی که نیاز است در حوزه‌های ضروری سخن به میان آورده و تلاش نکند تا در همه امور خود را متخصص و مجرب جلوه دهد، چراکه امروز کشور ما به یک آرامش واقعی قبل از خلق حماسه هفتم اسفندماه نیاز دارد که همه وظیفه داریم این آرامش را به جامعه تزریق کنیم.

وی بیان کرد: به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد که عده‌ای خاص در طرفداری و حمایت از دولت و گروه‌های اصلاح‌طلب مجلس را به دست بگیرند و یا بخواهند امور جامعه را با تصمیمات سیاسی و تند خود ملتهب کنند در حالی که به نظر می‌رسد مجلس آینده باید مجلسی بر محور عقلانیت و مدافع دستاوردهای نظام اسلامی باشد تا زمینه برای حرکت‌های رو به جلو در کشور فراهم آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی