بابک پورپناهی
ساوالان خبر: مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری با کادر فنی و بازیکنان توانمندی که دارد قطعاً در لیگ آزادگان باقی می‌ ماند و ما قادر هستیم تا عزت و عظمت فوتبال استان اردبیل را به رخ سایرین بکشیم.

بابک پورپناهی به دنبال انتخاب سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل اظهار کرد‌: بنده نیز هم‌ سو با تماشاگران و هواداران خون‌ گرم تیم شهرداری از باخت‌ های این تیم ناراحت و نگران می‌شوم و بر همین اساس به سرعت با نظر کارشناسی پیشکسوتان و نخبگان فوتبال سعی کردیم تا مربی جدید تیم شهرداری اردبیل را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه ما با تجربه دو ساله سعی داریم تا با در نظر گرفتن جوانب امر با به حداقل رساندن نقاط ضعف تیم زمینه افزایش نقاط قوت را فراهم کنیم، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا دل هواداران و حامیان این تیم خوشحال و شادمان شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه ما به خاطر عموم مردم به ویژه جوانان و ایجاد شور و نشاط در بین آنها تیم شهرداری را با وجود همه مشکلات مالی و برخی از نارسایی‌ها همراهی کرده و پشت سر این تیم هستیم، گفت: ‌با توجه به اینکه رویکرد شهردار پرتلاش اردبیل رویکرد تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است، حضور این تیم در لیگ آزادگان زمینه‌ساز ایجاد شور و نشاط بیشتر است.

پورپناهی افزود: تیم فوتبال شهرداری با کادر فنی و بازیکنان توانمندی که دارد قطعاً در لیگ آزادگان باقی می‌ ماند و ما قادر هستیم تا عزت و عظمت فوتبال استان اردبیل را به رخ سایرین بکشیم.

وی به سرمایه‌گذاری‌های چند سال اخیر شهرداری در رده‌های مختلف سنی فوتبال اشاره کرد و ادامه داد: از زمانی که تیم شهرداری اردبیل به لیگ یک صعود کرده انتظارات از این تیم بالا رفته اما امیدواریم با همراهی سایر مسئولان این تیم بتواند از وضعیت بحرانی که به آن گرفتار شده با انتخاب سرمربی جدید از این شرایط خلاصی پیدا کرده و بازی‌ های امیدبخشی را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: امیدواریم تیم شهرداری اردبیل با حضور سرمربی جدید بتواند در بازی‌ های باقی مانده لیگ آزادگان نتایج مورد نیاز را به دست آورده و عملکرد مطلوبی را نشان دهد.