انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس ائتلاف احزاب اصول‌گرایان استان اردبیل از نهایی شدن لیست اصول‌گرایان استان اردبیل برای معرفی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری فارس: لیست کاندیداهای اصول‌گرایان را به زودی اعلام می‌کنیم / انسجام واقعی در حرکت اصول‌گرایان اردبیل
حبیب کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شامگاه یک‌شنبه به میزبانی جبهه ایستادگی جلسه ائتلاف احزاب اصول‌گرایان استان اردبیل برگزار شد و ما بعد از بحث و بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که طی روزهای آینده لیست کاندیداهای مورد حمایت اصول‌گرایان را در مرکز استان و چهار حوزه انتخابیه دیگر معرفی کنیم.

وی گفت: اصول‌گرایان استان در طیف‌ها و گروه‌های مختلف قصد رسیدن به یک اتحاد و انسجام واقعی را دارد و در حال حاضر به معنای واقعی این ائتلاف و انسجام در حرکت‌ها شکل می‌گیرد.

رئیس ائتلاف احزاب اصول‌گرایان در اردبیل بیان کرد: با نظر و انتخاب اعضای ائتلاف اصول‌گرایان بنده به عنوان دبیر جبهه ایستادگی برای ریاست ائتلاف احزاب اصول‌گرایان انتخاب و معرفی شدم و توحید مجیدی از حزب موتلفه به عنوان دبیر و کلام‌الله صفری از جبهه پایداری به عنوان سخن‌گو معرفی شدند.

کوهی افزود: با نهایی شدن لیست اصول‌گرایان مورد حمایت گروه‌ها و احزاب اصول‌گرا به زودی این لیست را به مردم معرفی خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی