انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی لایحه بودجه 296 میلیارد و 900 میلیون تومانی شهرداری اردبیل برای سال آینده تقدیم شورای شهر شد.

خبرگزاری فارس: لایحه بودجه 296 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل تقدیم شورا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات امور مالیاتی اردبیل برگزار شد، شهردار اردبیل در سخنانی اظهار کرد:‌ بودجه 296 میلیارد و 900 میلیون تومانی پیشنهادی به شورا برای سال آینده بیش از 186 میلیارد و 400 میلیون تومان آن عمرانی و بیش از 110 میلیارد تومان نیز جاری است.

حمید لطف‌اللهیان گفت: با بررسی‌هایی که کارشناسان، معاونان و روسای سازمان‌های شهرداری انجام داده‌اند سعی شده بودجه سال آینده شهرداری به صورت عملیاتی و کاربردی تقدیم شورای شهر اردبیل شود تا آنها در فرصت 45 روزه تا پایان سال این لایحه را بررسی کرده و برای اجرا در اختیار شهرداری قرار دهند.

وی یادآور شد: به هیچ‌وجه سعی نشده است تا پیش‌بینی‌های غیر‌واقعی در بودجه سال 95 مورد توجه و مدنظر قرار گیرد بلکه در همه موارد سعی ما بر این بوده تا بر اساس واقعیت‌های درآمدی شهرداری بودجه سال آینده شهرداری اردبیل تنظیم شود.

شهردار اردبیل تقدم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری را به عنوان یک رویکرد اصلی در بودجه سال 95 بیان کرد و افزود: در کنار این فعالیت‌ها ما از کارهای عمرانی و خدماتی به ویژه در فصل کاری غفلت نکردیم و در کنار فعالیت‌های روزمره سعی‌مان بر این است تا این خدمات نیز به سرعت برای مردم ارائه شود.

لطف‌اللهیان توزیع مناسب اعتبارات بدون تبعیض در بین مناطق مختلف شهری را یادآور شد و بیان کرد: قطعا توزیع این اعتبارات و منابع در بین مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل مورد توجه و مدنظر است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس قوانین و مقررات بودجه شهرداری تناسب 60 درصد بودجه جاری و 40 درصد عمرانی مورد توجه قرار گرفته و حتی سعی کردیم اعتبارات جاری را تا حد امکان کاهش دهیم.

شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل انتظار دارد تا در مهلت مقرر شورای شهر بررسی لایحه را همچون تعرفه و متمم بودجه 94 با برگزاری جلسات و کمیسیون‌های تخصصی انجام داده و برای اجرا آن را تقدیم شهرداری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی