انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:با اعلام وصول،لایحه ایجاد مناطق آزاد 20 دی ماه دوباره در دستور کار صحن علنی قرار می گیرد.

به گزارش  ،حجت الاسلام والمسلمین حبیب برومند در گفتگو با خبرنگار ارس تبار اظهار کرد:به مردم شریف استان اردبیل نوید می دهیم که با توجه به رایزنی های انجام شده با هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و تقدیم مجدد بیش از 50 امضا برای تغییر دستور صحن علنی،در هفته پیش رو این لایحه حیاتی مجددا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی و به امید خداوند منان، دل مردمی که منتظر خبر خوش تصویب منطقه آزاد در نقاط مرزی کشور هستند، شاد خواهد شد.

وی گفت:پرونده لایحه مناطق آزاد در مجلس بسته نشده و با تلاش بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی 20 دی ماه مجددا به صحن علنی خواهد آمد.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود:باید به اطلاع مردم شریف استان برسد که عموم نمایندگان استان،استاندار محترم و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با دعای خیر مردم به زودی به ثمر خواهد نشست و با توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی،به تصویب رسیده و با اهتمام دولت، روند اجرای آن شروع خواهد شد.

نماینده شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد:با توجه به اینکه ایراد مربوط به مغایرت با قانون برنامه توسعه مرتفع شده است، شاهد تصویب لایحه مناطق آزاد تجاری در صحن علنی مجلس باشیم.

به گزارش ارس تبار،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه 29 آذر پس از سخنرانی موافقان و مخالفان حاضر در جلسه علنی مجلس،با ایجاد منطقه آزاد تجاری اردبیل و همچنین 6 منطقه آزاد تجاری دیگر مخالفت کردند.

این لایحه که طبق اعلام محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به علت مخالفت با برنامه پنجم توسعه نیازمند دو سوم آرای نمایندگان بود با 117 رأی موافق، 85 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع به تصویب نرسید.

پس از رأی مخالف نمایندگان باهنر اعلام کرد طبق آیین‌نامه می‌توان با جمع‌آوری 50 امضا لوایح رد شده را مجددا به صحن علنی ارائه داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی