ساوالان خبر: پس از بازدید ها و قولهای پی در پی مسئولین ارشد استانی و کشوری از جمله قول  استاندار اردبیل، قائم مقام وزارت بهداشت و درمان و  وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح بیمارستان ۳۲ تختوابی کیوی؛ این پروژه همچنان در یک قدمی افتتاح است.

این درحالی است که مسئولین ارشد شهرستانی و استانی بارها و بارها قول افتتاح این پروژه مردمی را به مردم شهرستان کوثر داده اند و در پایان هم قرار بود در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد اما دوباره قولهای مسئولین به سرانجام نرسید؛ حال عدم تخصیص اعتبار یا کم کاری پیمانکار منجر به تکمیل نشدن عملیات اجرایی این پروژه شده است مقوله ای جدا از بحث را دارد.

به گزارش کیویمیز، شنیده ها حاکیست برخی از مسئولین استانی و شهرستانی قول افتتاح این پروژه را در آینده ای نزدیک به مردم شهرستان کوثر داده اند؛ اما این آینده نزدیک در چه مدتی از زمان محقق خواهد شد بایستی نشست و دید.

به هر حال این پروژه ملی و مردمی به همت مسئولین شهرستانی و استانی در یک قدمی افتتاح است که انتظار می رود قولهای مسئولین برای شهرستان ۲۵ هزار نفری کوثر در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برسد.

بنا به اظهارات وزیر راه و شهرسازی بیمارستان گیوی بلافاصله پس از تکمیل عملیات اجرایی ساختمانی؛ تجهیز این پروژه با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت.