انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


فرماندار شهرستان نیر از اختصاص بالغ بر پنج میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و بازسازی نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی نیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  به نقل از نیریمیز، اکبر صمدی گفت: برای اصلاح سه نقطه حادثه خیز در محور ترانزینی اردبیل، نیر، سراب اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال اختصاص یافته و با بازسازی این مناطق امید می رود که از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

 

وی افزود: ساماندهی راه های ارتباطی روستایی، افزایش جاده های بین شهری و تلاش برای چهارخطه شدن جاده پرتردد باشت_ نیر از برنامه های مهم دولت در حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان می باشد.

 

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در کاهش مشکلات حوزه ترافیک نیر افزود: برای کاستن از بار ترافیک در این شهرستان باید نهادهای فرهنگی و متولیان در راستای فرهنگ سازی برنامه ریزی کرده واقدامات لازم را انجام دهند.

 

صمدی تاکید کرد: افزایش ضریب ایمنی و سهولت عبور و مرور با توجه به قابلیت های گردشگری باشت و اهمیت آن در حمل و نقل تولید کشاورزی می تواند گره گشای خروج این شهرستان از محرومیت باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی