انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا- استاندار اردبیل با بیان برخی محرومیت و نابرخورداری های این استان گفت: دلسوزانه و فارغ از هرگونه گرایشی به منظور جبران مافات و تحقق پیشرفت و توسعه پرشتاب منطقه باید همفکر و همگام باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش ، چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی توسعه استان اردبیل افزود : هدف اصلی این است که با روی هم گذاشتن فکرها و ایده های نوین راه منطقی و مناسب پیشرفت و توسعه این استان و رفع مشکل ها و معضل های موجود را پیدا کنیم.
وی صبر و حوصله همگان را در پیمایش مسیر پیشرفت ضروری دانست و اظهار کرد: انواع مشکل و معضل ها باید در آرامش و فضایی صمیمی بررسی و پیشنهادهای ابتکاری مطرح شوند تا منطقی ترین راه ممکن برای رسیدن به این هدف اساسی در پیش گرفته شود.
او گفت: برای نمونه یکی از راههای منطقی برای محرومیت زدایی و پیشرفت استان اردبیل ایجاد منطقه آزاد در قسمتی از این استان بود که باتاسف چند روز قبل مجلس به آن رای نداده و تصویب نشد. 
وی افزود : صاحبنظران دنیا یکصد سال قبل به این نتیجه رسیده اند که ایجاد مناطق آزاد ، بهترین و مناسبت ترین راه برای پیشرفت و توسعه مناطق و به خصوص نقاط مرزی کم برخوردار می باشد.
استاندار اردبیل ، با تاکید براینکه ما مدیران و مسوولان و همگان باید به رای مجلس و تصویب نشدن منطقه آزاد احترام بگذاریم در عین حال این طرح را مناسب ترین راه جبران عقب ماندگی ها و باز شدن راه برای پیشرفت استان اردبیل توصیف و تصریح کرد : مصوب نشدن آن در مجلس جای تاسف دارد. 
خدابخش افزود : البته ما و مدیران ذیربط شش استان دیگر که طرح ایجاد مناطق آزاد آنها نیز همزمان با اردبیل در مجلس رای نیاورد همچنان پیگیر این موضوع می باشیم و بطور قطع عمر این وی دوره مجلس برای طرح دوباره آن کفاف نمی دهد اما برای طرح آن در مجلس آینده که چند ماه بیشتر به آغاز فعالیت آن باقی نمانده است امیدواریم. 
وی ، براساس روالی که از چندی قبل بر نشست های مربوط به مشکل های استان اردبیل در این استانداری حاکم می باشد آشکارا اعلام کرد که هرچند این نشست دارای اهمیت و بسیار جدی می باشد اما دعوت شدگان تصور نکنند که از یک جنبه رسمی و خشک برخوردار است و از حاضران خواست که آزادانه و به دور از هرگونه قید ؛ درد دل ها و حرفهایشان را مطرح کنند. 
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین استانداری اردبیل ترتیب یافت جمعی از صاحب نظران ؛ فعالان اجتماعی ؛ کارشناسان ؛ مدیران ذیربط و نیز تعدادی از اعضای یک هیات موسوم به هیات پیگیری که قبل از شکل گیری استان اردبیل پیگیر مشکل ها و مسایل منطقه بودند ضمن بیان مشکل ها و معضل های این استان پیشنهادهایشان را ارایه دادند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی