انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی گرمی مغان از انجام عملیات راهداری نوروزی در جاده های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

صدیف فرمان روز پنجشنبه در بازدید از راههای ارتباطی این شهرستان گفت: این طرح با توجه به فرا رسیدن نوروز و افزایش سفرهای جاده ای با هدف افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات احتمالی توسط این اداره تدوین و اجرا می شود.
او افزود: برنامه های راهداری نوروزی این اداره با هدف ایمن سازی تردد در جاده ها با جدیت تمام ادامه داشته و عملیات ساماندهی تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی در راههای ارتباطی اعم از نصب و رنگ آمیزی و تعویض تابلوهای فرسوده و شست و شوی علایم اجرا می شود.
فرمان اظهار کرد: شهرستان گرمی دارای 737 کیلومتر راه روستایی است که ارتباط بیش از 330 روستا و قشلاق را با مرکز شهرستان و بخش های تابعه برقرار می کند.
رییس اداره راه و شهرسازی گرمی همچنین به وجود 60 کیلومتر راه فرعی درجه یک و 118 کیلومتر راه اصلی درجه یک در حوزه استحفاظی این شهرستان اشاره کرد و افزود: با آغاز سفرهای نوروزی و افزایش تردد لزوم اجرای عملیات ویژه راهداری برای تامین هر چه بیشتر ایمنی وسایط نقلیه در این محورها احساس می شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، او گفت: راهداران راه و شهرسازی شهرستان گرمی اقدام به پخش آسفالت گرم به صورت ریگلاژی ، لکه گیری و ترمیم چاله ها در راههای مواصلاتی این شهرستان کرده اند.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی