انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عملکرد شورای چهارم اردبیل ضعیف است

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: عملکرد شورای چهارم در اردبیل ضعیف است و آنچنان که مردم انتظار داشتند پارلمان محلی نتوانسته خواسته‌های آنها را جامه عمل بپوشاند.

خبرگزاری فارس: عملکرد شورای چهارم اردبیل ضعیف است
سالار شاکر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با وجود اینکه دولت دچار مشکلات و بحران‌های مالی شده و شهرداری‌ها نیز قادر به کسب درآمد بیشتر نیستند وضعیت عملکردی شورای چهارم اصلا رضایت‌بخش نبوده و در این دو سال دولتی‌ها نیز حمایت چندانی  از شورا و شهرداری نداشتند.

وی با بیان اینکه به هیچ‌وجه کارنامه دو ساله شورای چهارم رضایت‌بخش نیست و ما بیشتر از عمل به شعار تاکید کردیم، گفت: ما پل داروپخش را در حال احداث داریم که به هیچ‌وجه کارایی خاصی نداشته و باید به دنبال تخریب این پل باشیم در حالی که برای آن میلیون‌ها تومان هزینه شده اما خروجی این پل به نقطه کوری می‌رسد که هیچ گشایشی در عبور و مرور مردم نمی‌تواند ایجاد کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با انتقاد شدید از اجرایی نشدن پل ایستگاه سرعین به دنبال وعده‌های مختلف داده شده افزود: 2.5 سال است که ما در احداث این پل وعده و شعار داده‌ایم ولی هیچ عملیات خاصی انجام نشده است.

شاکر مدعی شد: اگر به جای پول پرداخت شده به تبلیغات این پروژه آن را صرف اجرای احداث آن می‌کردیم شاید امروز وضعیت ما بهتر بود.

وی وضعیت درآمدی و منابع اعتباری شهرداری را نامساعد اعلام کرد و یادآور شد: شهرداری با خالی بودن خزانه و بحران مالی روبه‌رو است که در عبور از این شرایط باید مسئولان استانی شهرداری را کمک کنند چرا که این کار اگر انجام نشود کشتی حرکتی شهرداری در ماه‌های آینده به گل می‌نشیند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: ما به جای آنکه شعار بدهیم باید به دنبال خروجی کیفی کار باشیم و تاکنون هیچ یک از طرح‌های ارائه شده اعضای شورا به نتیجه نرسیده و کسی نیز در این زمینه پاسخگو نیست.

شاکر یکی از وظایف شورا و شهرداری را توجه دادن به برنامه‌های فرهنگی و تقویت فعالیت‌های اجتماعی توصیف کرد و ادامه داد: بر اساس ماده 55 شهرداری‌ها موظف هستند به وظیفه خود در حوزه توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی توجه کنند.

وی بیان کرد: ما به راحتی می‌توانیم از کارها و فعالیت‌های فرهنگی نتیجه بگیریم اما در کنار این فعالیت‌ها که در سال‌های گذشته نیز گاه در حد شعار باقی‌ مانده نباید از فعالیت‌های عمرانی که تضمین‌ کننده تکمیل عملیات‌های فرهنگی است غفلت کنیم و در شاداب نگهداشتن فضای جامعه دچار برخی بی‌توجهی‌ها شویم.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل یادآور شد: عملکرد شورای چهارم در استان اردبیل ضعیف است و آنچنان که مردم انتظار داشتند پارلمان محلی نتوانسته خواسته‌های آنها را جامه عمل بپوشاند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی