انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عزل و نصب شبانه در بدنه اجرایی شهرداری اردبیل/ضعف نظارت‌های فنی

اردبیل – شهرداری اردبیل در حالی طی سال‌های اخیر همواره به جذب و به کارگیری قانونی نیروهای خود تاکید داشته که این تاکیدات اغلب از سوی اعضای شورای شهر به چالش کشیده شده و در برخی موارد پذیرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نود و دومین جلسه شورای شهر اردبیل شامگاه چهارشنبه با نطق پیش از دستور دبیر این شورا کلید خورد تا سلامت صفری بررسی اجمالی خود از عملکرد شهرداری را به انضمام پیشنهاداتش برای بهبود وضعیت مدیریت شهری به اطلاع شورا و شهروندان برساند.

وی با تاکید به ضرورت برون رفت و تغییر رویکرد شهرداری بازه زمانی موضوعات پیشنهادی خود را از دو سال قبل تا دو سال آتی عنوان کرد و افزود: اتمام پروژه های زخمی و نیمه تمام یک، دو و سه ساله موجب گله مندی شهروندان است و ضروری است تکمیل آن در اولویت برنامه های شهرداری باشد.

منشی اول شورای اسلامی شهر اردبیل طولانی شدن یک پروژه سه هفته ای تا سه سال را ایراد بزرگی برای شهرداری دانست و تصریح کرد: متاسفانه نظارت فنی در اجرای پروژه های زیر مجموعه شهرداری ضعیف است.

صفری با اذعان به اینکه هم پول خرج می شود و هم مردم ناراضی هستند، ادامه داد: بنده پیشنهاد دارم پرونده ارزیابی کارایی کیفی پروژه ها تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در شهر گردشگری اردبیل ۲۰ درصد کوچه ها هنوز خاکی هستند، متذکر شد: چنین وضعیتی برازنده شهر اردبیل نیست و بنده درخواست دارم آسفالت تمامی کوچه ها در برنامه سال ۱۳۹۵ شهرداری گنجانده شود.

دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل در عین حال وضعیت تکریم ارباب رجوع را در شهرداری نامطلوب خواند و افزود: ضروری است جهت مراجعات مردمی و رسیدگی به مطالبات شهروندان ساختمان مناسب تعبیه شود.

صفری با اشاره به عزل و نصب های شبانه در بدنه اجرایی شهرداری تاکید کرد: متاسفانه عزل و نصب ها با تصمیمات شبانه و اعمال نظرات برون سازمانی انجام می شود.

وی با طرح این پیشنهاد که عزل و نصب ها باید در فصول غیر کاری و با اراده شهردار انجام شود، ادامه داد: از شهرداری انتظار می رود پیگیر تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام کلیدی شهر از جمله پل قدس، نیایش، پل هوایی بسیج تا شورابیل و چند پروژه دیگر باشد.

منشی اول شورای اسلامی شهر اردبیل به ضرورت ارتقا درآمد شهرداری با تدبیر راهبردی تاکید کرد و افزود: پیشنهادمی شود در صنعت توریسم پژوهشکده هوایی تاسیس شود و در ادامه احداث رستوران دریایی، بالن، موزه هوایی و پرواز در تونل مورد توجه باشد.

وی پرداخت به روز عوارض، تملک زمین و مشارکت در سرمایه های بین نسلی را از جمله موضوعات مورد تاکید عنوان و اضافه کرد: انتظار می رود شهرداری به پرداخت عادلانه بدهی پیمانکاران نیز توجه داشته باشد.

به گفته صفری ساماندهی ورودی شهر، بهداشت و زیبا سازی معابر شهری، آبیاری مکفی فضای سبز و کنترل هزینه تبلیغ و مصاحبه و سفرهای داخلی و خارجی مورد تاکید است.

دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین با تاکید به اینکه در امر برون سپاری فضای سبز شهرداری موفق عمل نکرده است خواستار فعال سازی کمیته بازرسی در این راستا شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی