انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

صدیف بدری شهردار سابق اردبیل با صدور بیانیه ای از برخی برخوردهای غرض ورزانه و فشارهای سیاسی برای برگزار نشدن مراسم تودیع و معارفه شهردار اردبیل انتقاد کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، متن این بیانیه به این شرح است:


درد دلی بامردم شریف و فهیم اردبیل

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «دو خصلت نیکوست که برتر از آن چیزی نیست: ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان او.»

اینجانب صدیف بدری، پیرو مسائل مطرح شدۀ نه چندان خوشایند درچندماهه اخیر، به ویژه پس از استعفای اینجانب از شهرداری اردبیل و اعلام آمادگی جهت خدمت‌رسانی به مردم درصورت جلب اعتماد اهالی فهیم و بزرگوار در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، برخود لازم دانستم جهت تنویر افکار عمومی و روشن نمودن اذهان اهالی شریف استان اردبیل، مطالبی چند را با عزیزان درمیان بگذارم. البته که قوۀ تشخیص مردم فهیم، بهتر و بیشتر از هرکسی است.

بنده به عنوان فردی که با تحمل مشقات و مشکلات فراوان از منطقه‌ای محروم، جهت تحصیل علم راهی دانشگاه شده بودم، بعد از فراغت از تحصیل، مشکلات و مصائب خدمت‌رسانی به همشهریان و هم استانی‌های خود را بر زندگی آرام، بدون تنش و مرفهانه در سایر شهرها ترجیح داده و با حضور در زادگاه خویش، جهت ادای دین خود به مردم منطقه‌ام تلاش نمودم.

اینجانب درطی خدمت در استان اردبیل، درحوزه‌های مختلف که به صلاحدید، از نوسازی مدارس و تلاش در جهت بهبود وضعیت اماکن اداری و آموزشی و بهبود وضعیت سرانه آموزشی تا سازمان مسکن و شهرسازی (راه و شهرسازی کنونی) و تلاش در جهت بهبود وضعیت شهر و شهرنشینی و ساختمان‌های ادارات دولتی در شهرهای استان گرفته تا زمانی که به عنوان شهردار اردبیل در شهرداری حضور یافتم، هیچگاه از مسیر خدمتگذاری صادقانه به اهالی در حد توان فروگذار ننموده‌ام.

اما حضور در بلدیۀ دارلارشاد اردبیل، شهری با آوازۀ جهانی، پایتخت صفویه، مرکز عالم تشیع، مسئولیتی بس عظیم و خطیر بود که تلاش و همت مضاعف اینجانب در تمامی عرصه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را می‌طلبید. لذا بیش از پیش و با تلاشی صد چندان و با همیاری و همدلی همکاران تلاشگرم در شهرداری اردبیل، به زیباسازی و آبادانی شهر اهتمام نمودم.

در طول دوران چهارساله حضور در شهرداری اردبیل، اینجانب ازحمایت‌های بی‌دریغ اهالی شریف، رهنمودهای روشنگرانۀ نخبگان، بزرگان و معتمدین شهر و پشتیبانی‌های همه جانبۀ اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در رسیدن به اهداف متعالی که در راس‌شان خدمت‌رسانی بهینه در عرصه خدمات شهری به اهالی شریف قرار داشت، بهره‌مند گشتم.

حال متاسفانه با وجود سپری شدن دو ماه از استعفای اینجانب از شهرداری و تلاش در جهت حضور در عرصه‌ای دیگر از خدمت به مردم شریف در صورت توفیق، شاهدیم همان شهردار موفق و بهره‌مند از حمایت‌های مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهر، مورد بی‌مهری قرار گرفته و حتی از حقوق حقۀ حداقلی یک مدیر برای تودیع محترمانه محروم می‌گردد!

سوالی که برای هر فرد منطقی که بدون حب و بغض به قضایا می‌نگرد پیش می‌آید این است که این تغییر موضع ناگهانی که به یک‌باره صورت گرفت، به کدامین دلیل رخ داده است؟ هرچند که هجمه‌های ناجوانمردانۀ رخ داده علیه اینجانب سبب آزردگی خاطر و ابراز تاسف برای عده ای نان به نرخ روزخورهایی که اخلاق و انصاف را قربانی منافع شخصی و سیاسی خود می‌کنند می‌شود، اما مشاهدۀ حمایت‌ها و محبت‌های اهالی شریف و فهیم استان از بنده، مایۀ دلگرمی اینجانب است. همین پشتیبانی و حمایت مردم از بنده، سبب می‌شود تا این عده، پا را فراتر نهاده حملات خود را شدیدتر نمایند و هم اکنون وقاحت عمل را به حدی رسانده‌اند که از دعوت اینجانب و برگزاری مراسم تودیع بنده و معارفۀ شهردار محترم جدید شهر و ارائه کارنامۀ چهار سالۀ حضورم در شهرداری اردبیل جلوگیری می‌کنند!

بنده دلیل تمامی این کم لطفی‌ها از سوی عده‌ای خاص را در درجۀ اول به دلیل محبت و عنایتی که از طرف اهالی شریف و قدرشناس، به‌ویژه خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران و آزادگان، نخبگان و جوانان شهر اردبیل به اینجانب ابراز می‌گردد و در درجۀ دوم ضعف و یاس افرادی که در خود توان جلب اعتماد مردم بزرگوار و فهیم را نمی‌بینند، می‌دانم.

بنده این وظیفه را بر خود واجب دانستم که جهت روشن نمودن اذهان مردم شریف، این مطالب را بیان نموده و از پشتیبانی‌ها، حمایت‌ها و محبت‌های مردم فهیم و قدرشناس اردبیل که تنها سرمایۀ اینجانب در کارزار انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی است، قدردانی نمایم. به امید توسعه و تعالی همه جانبۀ اردبیل و توفیق روزافزون اهالی شریف آن که شایستۀ بهترین‌ها هستند.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی