بابک پورپناهی اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی‌های حساسی را تیم شهرداری اردبیل در لیگ آزادگان داشت و ما آرام‌آرام با احمدزاده به نتایج دلخواهی رسیدیم اما متاسفانه تحرکات نابه‌جای باشگاه ملوان برای جذب احمدزاده تمرکز تیم را به هم زد و با وجود تمام حمایت‌های مالی شهردار پرتلاش اردبیل و فراهم آوردن تمامی ابزار و امکانات در همراهی تیم شهرداری، احمدزاده به یک‌باره تیم را ترک کرد.

وی به نامه استعفای احمدزاده نیز اشاره کرد و گفت: احمدزاده در نامه خود به صراحت اعلام کرده با توجه به اینکه نتوانستیم تیم را حفظ کنیم استعفا دادم که این از یک مربی حرفه‌ای حرکتی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است که ما چنین حرکاتی را مشاهده می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه عامل اصلی نابه‌سامانی و باخت تیم شهرداری اردبیل محمد احمدزاده سرمربی سابق تیم شهرداری بود که با استعفای نابه‌هنگامش به این تیم لطمه وارد کرد، ادامه داد: امیدواریم بعد از انتخاب سرمربی جدید تیم، بتوانیم روند روبه رشدی را در تیم شهرداری شاهد باشیم.

پورپناهی تاکید کرد: در شرایطی حساس تیم نتیجه نگرفت و ما باخت‌‌های مکرری را شاهد بودیم ولی انتظار می‌رفت احمدزاده آرامش را به این تیم بازگرداند اما استعفای نابه‌هنگام او همه چیز را به هم زد.

به گزارش فارس، وی در پایان سخنان خود مدعی شد: ما از سرمربی سابق تیم شهرداری اردبیل شکایت کردیم و پیگیر شکایت‌مان هستیم تا وضعیت تیم مشخص‌تر و روشن‌تر شود.