انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت فتاحی شامگاه یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهرتصریح کرد: شرایط رانندگی در زمستان متفاوت از فصول دیگر است و اغلب رانندگان به دلیل بی‌اطلاعی و یا بی‌توجهی سرعت مطمئنه را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: سرعت مطمئنه سرعتی است که در صورت بروز حادثه احتمالی راننده بتواند خودرو را کنترل کرده و از بروز تصادف خودداری کند.

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: از سویی رانندگان با توجه به تابلوهای کنار جاده که برای شرایط عادی طراحی شده رانندگی می‌کنند و این در حالی است که در فصل زمستان رعایت احتیاط و دقت در رانندگی به مراتب ضروری‌تر است.

فتاحی به کاهش فوتی تصادفات رانندگی در ۹ ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: با تلاش دستگاه‌های متولی و اطلاع‌رسانی گسترده خبرگزاری‌ها فوتی تصادفات شش درصد کاهش یافته است.

وی تأکید کرد: سال گذشته تعداد فوتی ۱۲۹ نفر بود که امسال با هشت نفر کاهش به ۱۲۱ فوتی در محورهای برون‌شهری اردبیل رسیده است.

رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به تداوم کاهش تصادفات در طول دو سال گذشته اضافه کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان بلامانع است.

به گفته فتاحی تنها در محورهای اردبیل- آستارا، صائین و اسالم با وزش باد مواجه هستیم و محور خلخال- پونل به دلیل احتمال سقوط بهمن تا پایان طرح زمستانی پلیس‌راه مسدود است.

وی همچنین به تصادف رانندگی محور لاهرود – مشگین شهر اشاره کرد و افزود: از ۲۵ کیلومتر این محور، ۲۰ کیلومتر چهار بانده شده و پنج کیلومتر نیز به دلیل نصب نشدن علائم ایمنی چهار بانده شده اما به بهره‌برداری نرسیده است.

رئیس پلیس‌راه استان با یادآوری کشته شدن سه شهروند در تصادف اخیر این محور خواستار تسریع در نصب علائم ایمنی این محور و بهره‌برداری از آن شد تا حادثه مشابهی تجربه نشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۵
انتخاب اردبیل

پلیس راه استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی