انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


تسهیلات

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح تامین مالی خرد در راستای اشتغال‌زایی و ایجاد انگیزه اقتصادی در روستاهای مشگین‌شهر اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، بهزاد ستاری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح تأمین مالی خرد در مشگین‌شهر اظهار داشت: طرح تأمین مالی خرد در راستای توانمندسازی روستاییان در زمینه مدیریت مالی و پولی انجام می‌شود که افراد متقاضی با موفقیت در این طرح می‌توانند از تسهیلات بانکی نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده در این طرح افزود: افراد متقاضی برای این طرح در روستاها با تشکیل گروه، صندوق‌های مالی برای اهالی ایجاد می‌کنند که از این صندوق وام نیز به افراد نیازمند داده می‌شود  که در صورت موفقیت افراد در مدیریت سرمایه توسط گروه، بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل تسهیلات خود را به صورت وام در اختیار صندوق گروه می‌گذارد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: افراد با تشکیل گروه و راه‌اندازی صندوق مالی برای طیف گسترده‌ای از روستاییان می‌توانند زمینه اشتغال و کسب و کار را در روستا ایجاد کنند که با موفق شدن در این طرح سبب اعتماد بانک‌های عامل شده و از تسهیلات ویژه بانک کشاورزی استفاده می‌کنند.

ستاری بیان کرد: گروه‌های تشکیل شده در طرح تأمین مالی خرد، با مدیریت پس‌انداز افراد شرکت کننده در این طرح به عنوان شعبه‌های کوچک بانک کشاورزی در منطقه خود فعالیت می‌کنند و افرادی که به عنوان تسهیل‌گر به روستاها معرفی می‌شوند از اشتغال پایدار با بیمه و سایر مزایا بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: اجرای طرح تأمین مالی خرد برای توانمندسازی افراد روستایی، ایجاد انگیزه اقتصادی و درآمد پایدار در روستاها و مناطق محروم اجرایی می‌شود که موفقیت در این طرح سبب رونق فضای کسب و کار در روستاها و ظهور بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کوچک و اقتصادی در بخش‌ها و مناطق محروم شهرستان می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: طرح حمایتی با ایجاد صندوق‌های مالی و به‌کارگیری اعضای خانواده‌ها گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال و انگیزه در افراد است که در اجرای این طرح بانک کشاورزی به عنوان عامل اجرایی ملی، مجریان و تسهیل‌‌گران و نهادهای مالی و محلی خرد، گروه خودیار و سازمان بهزیستی با خانواده‌های تحت پوشش به صورت زنجیره‌ای فعالیت دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی