انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ناصر عتباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرکل میراث فرهنگی در محل دادستانی اردبیل برگزار شد و وضعیت اعلان حریق در بناهای غیرایمن در شهر اردبیل بررسی شد.

وی گفت: قرار شد این جلسات به صورت مستمر و هر ماه یکبار انجام شود تا نتایج اقدامات قبلی و وضعیت فعلی این مناطق مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان اردبیل در جریان بازدید صبح امروز از این مراکز سرای امام حسین، سرای حاج یوسف، سرای امام جمعه و بازار نمک‌فروشان از وضعیت مناسبی برخوردار نبودند و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای متاسفانه شاهد بروز فاجعه‌ای بزرگ در شهر خواهیم بود.

عتباتی عنوان کرد: خوشبختانه اهالی بازار و کسبه در این مراکز میل به همکاری دارند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ارگان‌های دولتی نیز باید در این مورد به وضعیت قانونی خود و در تجهیز و ایمن‌سازی این مراکز عمل کنند.

وی به لزوم رسیدگی به واحدهایی که در حال ساخت هستند اشاره کرد و یادآور شد: آتش‌نشانی باید نسبت به تجهیز و رسیدگی به سیستم‌های اعلان حریق در مراکز تازه ساخت نیز اقدام کند.

دادستان اردبیل بیان کرد: وضعیت آتش‌نشانی اردبیل نیز بررسی شد و دستورات لازم نسبت به تجهیزات امکانات این مجموعه صادر شد.

عتباتی اظهار کرد: ظرفیت بروز هرگونه حادثه‌ای در این مراکز وجود دارد و شهرداری اردبیل موظف شد تا پایان فروردین ماه نسبت به بهره‌برداری و تکمیل این چهار مکان اقدام کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
انتخاب اردبیل

استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی