انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

صدور بیش از ۳۰۰ مجوز تأسیس در اردبیل

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ


خدابخش

استاندار اردبیل گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۳۰۰ مجوز تأسیس برای مجموعه‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی در سطح استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: سرمایه‌گذاری و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در پیشرفت استان اردبیل و نیز ایجاد اشتغال‌زایی در بین جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و به منظور تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و رغبت سرمایه‌گذاران برای این کار، باید مقررات زائد را در رند صدور مجوزهای مرتبط با حوزه کسب و کار حذف کنیم.

وی گفت: گاها بخش خصوصی این باور را دارد که برای احداث یک واحد تولیدی نیازی به استعلام‌های مختلغ از دستگاه‌های اجرایی نیست، ولی باید توجه داشته باشیم که اگر احداث این واحد تولیدی در داخل محدوده شهرک‌های صنعتی باشد نیازی به این استعلام‌ها نیست، ولی اگر در خارج از این محدوده قرار گرفته باید استعلام‌ها صورت بگیرد تا در آینده شاهد به وجود آمدن مشکل نباشیم.

استاندار اردبیل افزود: به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم که خود مالک فرآیند سرمایه‌گذاری باشند و تا مرحله شروع به کار یک واحد تولیدی، جلسات مکرری با سرمایه گذار به منظور رفع موانع پیش‌رو برگزار کنند.

خدابخش تصریح کرد: متأسفانه در اکثر مواقع شاهد این موضوع هستیم که بعد از صدور مجوز ساخت در مرحله صدور پروانه بهره‌برداری با مشکلاتی مواجه می‌شویم که این مشکلات ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات مورد نیاز یک واحد تولیدی است که توسط سرمایه‌گذار رعایت نشده و دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز پروانه بهره‌برداری را صادر نمی‌کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه روند صدور مجوز تأسیس در استان اردبیل با همکاری دستگاه‌های مرتبط با مشکلی خاصی مواجه نبوده به طوری که از ابتدای امسال بیش از 300 مجوز تأسیس برای مجموعه‌های گردشگری،‌ صنعتی و کشاورزی در استان اردبیل صادر شده است که امیدواریم روند سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با مدیریت پنجره واحد رو به پیشرفت باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی