انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شکوری‌راد: مردم خواستار برجام داخلی شدند

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ
گروه سیاسی: دبیر کل حزب اتحاد گفت: شاهد افزایش سطح سیاست در کشورمان هستیم و این امر مسأله ای ماندگار برای سالهای آینده کشورمان است.
شکوری‌راد: مردم خواستار برجام داخلی شدند
دکتر علی شکوری‌راد با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت و پس از رای دادن اظهار کرد: حضورمردم در این انتخابات یادآور حضور پرشور آن‌ها برای مجلس ششم است. از صبح در تمام حوزه ها جمعیت بالایی برای رای دادن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند. شکوری راد با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری گفته‌اند مشارکت در انتخابات پایه های نظام را تحکیم می‌کند به ویژه در شرایط فعلی منطقه این انتخابات می‌تواند پشتیبان مردم و نظام باشد و موضع نظام را در مشکلات منطقه‌ای افزایش دهد.

وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: مردم خواستار ادامه حرکتی هستند که دولت به نام برجام در خارج از کشور اجرا کرد آن‌ها می خواهند برجام در داخل کشور هم اجرایی شود نتیجه این انتخابات و دستاوردش این است که فرهنگ سیاسی چند درجه ارتقا پیدا می‌کند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: مردم تصمیم گرفته‌اند به جای احساسات عقلانی عمل بکنند، این افزایش سطح شعور سیاسی نه تنها برای این سال‌ها بلکه امری تاثیرگذار برای سال‌های آینده کشورمان است.

الجزیره: حضور ایرانی‌ها میلیونی است
شبکه خبری الجزیره با پوشش اخبار انتخابات ایران، از حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای برای انتخابات نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گزارش داد. الجزیره در گزارش خود می‌نویسد: انتخابات امروز آزمونی برای «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران، است. چون بعد از حصول توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها این انتخابات می‌تواند به عنوان واکنش مردم به سیاست‌های اعتدال گرایان ایران محسوب شود.

این رسانه در ادامه با اشاره به اینکه در حدود ۵۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در ایران هستند نوشت: پیش بینی می شود که میزان مشارکت مردم در انتخابات امروز در مقایسه با انتخابات پارلمانی چهار سال قبل بیشتر اما در مقایسه با انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۳ که منجر به پیروزی حسن روحانی شد کمتر باشد. الجزیره، اقتصاد و امور خارجه را مهمترین موارد مطرح در انتخابات این دوره برشمرد.

خبرگزاری فرانسه هم نوشت: مردم ایران از ساعات اولیه روز جمعه در سراسر این کشور رای گیری را آغاز کردند تا اعضای مجلس شورای اسلامی را برای دوره‌ای چهارساله و اعضای مجلس خبرگان را نیز برای یک دوره هشت ساله انتخاب کنند. آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران دقایقی پس از آغاز برگزاری انتخابات از ساعت 8 صبح به پای صندوق رای آمد و پس از انداختن آرای خود از همگان خواست تا هرچه فوری در این انتخابات شرکت کنند؛ چراکه این وظیفه و حق آنان است. این خبرگزاری با اشاره به این‌که «انتخابات، راهنمایی تعیین کننده برای مسیری است که ایرانی‌ها برای آینده کشورشان می‌خواهند» به نقل از یک رای دهنده گزارش داد: مردم ایران انتظار دارند که وضعیت این کشور از طریق اصلاحات روز به روز بهبود یابد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راس ساعت 8 صبح روز جمعه به وقت محلی در سراسر ایران آغاز شد و آیت‌الله خامنه‌ای، رهبری ایران دقایقی پس از آغاز برگزاری انتخابات طی سخنانی هنگام انداختن آرای خود به صندوق، حضور گسترده رای دهندگان ایرانی در دو انتخابات مهم این کشور را خواستار شد و تاکید کرد که حضور قدرتمندانه مردم در انتخابات دشمنان ایران را مایوس خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی