انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شورابیل اردبیل در آستانه تحولی بزرگ

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ

شهردار اردبیل گفت: اگر اقدامات در حال انجام در دریاچه شورابیل به نتیجه برسد تأثیر شگرفی در بخش های مختلف این دریاچه از جمله رینگ دور دریاچه، کمپ، پارکینگ، نحوه مدیریت و ساختار کلی دریاچه ایجاد خواهد شد.

ساوالان خبر: لطف اللهیان در جلسه معاونان انجام اقداماتی در جهت رفع مشکلات پیش روی برخی طرح های عمرانی و مشارکتی شهرداری و نتایج مثبت آن را از جمله فعالیت های صورت گرفته در مجموعه شهرداری اردبیل در مدت زمان سه ماه گذشته بیان کرد و افزود: هرچند هنوز برخی دغدغه ها در ارتباط با نیروی انسانی و منابع درآمدی شهرداری پابرجاست، اما با اعمال تدابیر لازم و تلاش همکاران توانستیم مجموعه شهرداری را به مرحله پایداری و ثبات برسانیم.

فرزاد تقی زاده

وی با اذعان به نهایی شدن طرح تعریض پل نادری(هوایی) و طرح پل ایستگاه سرعین، اظهار کرد: پروژه تعریض پل هوایی نادری در آستانه انتخاب پیمانکار بوده، پل ایستگاه سرعین – میدان قدس نیز در مرحله تعیین مشارکت کننده می باشد و جلساتی نیز به منظور عملیاتی کردن اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک نیایش برگزار کرده ایم.

شهردار اردبیل از عملیاتی شدن طرح های بی سابقه در مجتمع گردشگری دریاچه شورابیل خبر داد و اظهار کرد: در جلساتی که در ارتباط با منطقه گردشگری شورابیل برگزار گردیده، تصمیمات بسیار منطقی اتخاذ شده که هم اکنون نیز کارهای بسیار مهمی در ارتباط با این دریاچه در حال شکل گیری است.

این مسوول متذکر شد: اگر اقدامات در حال انجام در دریاچه شورابیل به نتیجه برسد تأثیر شگرفی در بخش های مختلف این دریاچه از جمله رینگ دور دریاچه، کمپ، پارکینگ، نحوه مدیریت و ساختار کلی دریاچه ایجاد خواهد شد.

شهردار اردبیل افزایش و ارتقاء جایگاه مدیریت منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل با افزایش اختیارات مدیر این منطقه را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در راستای توسعه هرچه کیفی تر و سریع تر این منطقه عنوان کرد و گفت: با تفکیک کلیه مسایل سرمایه گذاری، عمرانی، شهرسازی و مالی مربوط به مدیریت منطقه گردشگری شورابیل، این منطقه در اصل از لحاظ سطح اختیارات به پنجمین منطقه شهرداری اردبیل تبدیل خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی