انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ‌در مراسمی که به همت شورا و شهرداری اردبیل‌ برگزار شد از 250 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

‌در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن فدک اردبیل برگزار شد، از خانواده‌های خبرنگاران مرحوم فیاض آزاد، بخشی، دوستدار، شهید نیرومند و ناصر آزاد تجلیل شد و سپس از پیشکسوتان این عرصه با اهدای لوح سپاس و هدایایی به همت شورا و شهرداری قدردانی شد.

در این مراسم به نمایندگی از روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و صدا و سیما از تعدادی از فعالان عرصه رسانه تجلیل شد تا شورا و شهرداری به روال سال‌های گذشته قدردان تلاش فعالان این عرصه باشد.

در این مراسم خانواده مرحوم مسعود ناصر آزاد  هدیه خود را تقدیم اروج باغبانی دکه‌دار اردبیلی کردند تا از این پیشکسوت دکه‌ روزنامه‌فروشی قدردانی شده باشد.

حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در این مراسم ‌اظهار کرد: فضای رسانه‌ای فضای حساس و خطیری است که بر همین اساس کار خبرنگاران نیز سخت و دشوار بوده و در فضای حساس باید تلاششان بر این باشد تا رسالتشان را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: مجموعه شهرداری، خبرنگاران را همیشه یار و صدیق خود می‌داند و در مسیر اعتلای فضای فرهنگی و اجتماعی از همراهی و همدلی خبرنگاران قدردانی می‌کند.

شهردار اردبیل یادآور شد: شهرداری هر چند یک نهاد خدماتی و عمرانی است اما پیش‌نیاز این امر تحقق خدمات فرهنگی و اجتماعی است که ضرورت دارد در یک مبنای درست این فضای تعاملی در جامعه برقرار شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: ما در کنار توجه به کارهای عمرانی و زیربنایی در شهرداری که یکی از اصلی‌ترین بازوهای توسعه‌ای جوامع است تلاشمان بر این است تا در یک رویکرد جدید بتوانیم خدمات فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر کارهای عمرانی دانسته و به عنوان پیش‌نیاز از فعالیت‌های همه‌جانبه در این زمینه حمایت کرده و آن را همراهی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه نقش خبرنگاران در ایجاد بستر مناسب در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در جامعه بسیار مهم و خطیر است، ادامه داد: در همین راستا ما بر آموزش‌های همگانی و انتقال مفاهیم اجتماعی و توسط رسانه‌ها تاکید داریم و سعی‌مان بر این است تا یک شرایط مناسبی را در این حوزه ارائه کنیم.

شهردار اردبیل گفت: 170 سال پیش با یک فرمان روزنامه‌نگاری در این کشور شکل گرفت و از آن زمان تاکنون تلاش همه خبرنگاران بر این بود تا یک فضای متفاوتی را در جامعه رقم بزنند که قطعا در این بستر هوشمندی، تیزبینی و نقادی خبرنگاران فضای متفاوتی را به وجود آورده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: ما در حوزه ترافیک و حل مشکلات این بخش بیشتر از آنکه به فکر مهندسی ترافیکی آن باشیم باید به کارهای فرهنگی و اجتماعی روی آوریم تا با تکیه بر این روند نسبت به اصلاح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات اقدامات اساسی به انجام برسد.

وی درباره افزایش وزن خدمات اجتماعی و فرهنگی را به جای خدمات عمرانی و مهندسی افزود: این خود از مطالبات حقیقی مردم است که می‌تواند زمینه توسعه حقیقی محسوب شود.

شهردار اردبیل با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از خبرنگاران استان خواست تا شورا و شهرداری را در رسیدن به افق توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی یاری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی