انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از شهرداری خواست به دنبال اجرای پروژه های ماندگار و بودجه ای قابل وصول برای سال آینده باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی آذرنژاد روز یکشنبه در آیین تقدیم بودجه سال 95 شهرداری به شورای شهر اردبیل گفت: در کنار وظیفه جاری باید فعالیت های ماندگاری از سوی شهرداری انجام شود و از جمله ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی، توسعه فضای سبز و حمل و نقل عمومی باید مد نظر باشد.
وی افزود: هم اکنون فضای مالی انقباضی است و باید برای خروج از این شرایط فضا جهت تسهیل مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری بخش های غیردولتی آماده شود و در کنار این اولویت مسوولان باید تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد.
معاون عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: تزریق اعتبار کافی برای مدیریت و اجرای پروژه ها کفایت نمی کند و باید تیم های فنی برای مهندسی ارزش پروژه ها وقت بیشتری بگذارند.
او اضافه کرد: جلب مشارکت مردم و اصلاح نظام درآمد یکی از راه های خروج شهرداری ها از رکود است؛ یکی از راه های موثر ممیزی املاک می باشد که انتظار می رود هرچه سریع تر انجام شود.
آذرنژاد عنوان کرد: 35 هزار میلیارد ریال برای شهرداری ها تصویب شده بود که تا کنون یک سوم مبلغ تخصیص یافته که در صورت واریز کامل مبلغ قابل توجهی برای عمران شهری در اختیار این نهاد قرارخواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی