انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


از هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم شهرداری اردبیل میزبان تیم ماشین سازی تبریز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی، هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی روز دوشنبه برگزار می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی به مصاف ماشین سازی تبریز می رود.

این دو تیم با توجه به شرایط متفاوت خود در جدول رده بندی مسابقات، نیاز مبرم به هرسه امتیاز بازی روز دوشنبه دارند.

 شهرداری اردبیل با توجه به نتایج ضعیف خود در این فصل، با 29 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و حالا در تلاش است که با کسب سه امتیاز بازی خانگی، خود را از منطقه خطر جدا کند.

در سوی دیگر میدان تیم ماشین سازی تبریز که با کسب 42 امتیاز از 28 بازی گذشته خود، جایگاه پنجم را در اختیار دارد امیدوار است با کسب امتیاز کامل این بازی از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باز نماند.

دیدار تیم های شهرداری اردبیل و ماشین سازی تبریز از ساعت 15 روز دوشنبه، هفدهم اسفند ماه، در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی