انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا- جاذبه ها و فرصت های بی نظیر گردشگری و اقتصادی مشگین شهر توجه سرمایه گذاران اروپایی بویژه ایتالیایی ها را به خود جلب کرده و آنها در پی حضور اقتصادی در این شهرستان هستند.

به گزارش ایرنا، سرمایه گذاران ایتالیایی روز چهارشنبه در نشست مشترک با فرماندار شهرستان مشگین شهر زمینه همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و اقتصادی این شهرستان را مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند.
فرماندار شهرستان مشگین شهر دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت: سرمایه گذاران خارجی از یک شرکت معتبر اروپایی واقع در کشور ایتالیا می باشند که آماده همکاری در زمینه های مختلف با این شهرستان می باشند.
ابراهیم امامی افزود: اعضای این شرکت در بازدید از قابلیت های مختلف طبیعی ، باغی، گردشگری وصنعتی مشگین شهراز جمله طولانی ترین پل معلق خاورمیانه ونیروگاه ژئوترمال مصمم به سرمایه گذاری در این شهرستان شده اند.
وی بیان کرد: در این نشست ایجاد صنایع تبدیلی ، احداث هتل وکمپ های ورزشی ، احداث شهرک گلخانه ای با استفاده از ژئوترمال و استفاده از زباله به عنوان منبع انرژی از جمله مواردی بود که طرفین برای سرمایه گذاری وهمکاری مشترک در باره آنها اعلام آمادگی کردند.
شهرستان مشگین شهر در شمال غربی اردبیل و در دامنه کوه سبلان قرار دارد ، این شهرستان بواسطه وجود جاذبه های تاریخی ، طبیعی ، اقتصادی یکی از منحصر بفردترین مناطق استان اردبیل می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی