انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سرعین پایلوت پیاده شهر ایران می شود

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

اردبیل - ایرنا- فرماندار سرعین گفت: سرعین به عنوان پایلوت پیاده شهر کشور معرفی می شود.

عاطف ناصری چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان سرعین با بیان اینکه نخستین پروژه پیاده شهر کشور در سرعین اجرا می شود گفت : با برگزاری جلسات کارشناسی و اجرایی، مشکلات زیرساختی این پروژه رفع شده است .
وی اجرای پروژه پیاده شهر را برای شهری چون سرعین که سالانه بیش از هفت میلیون گردشگر دارد، مهم خواند و افزود : بر اساس نظرسنجی برگزار شده از شهروندان سرعین ، 65 درصد اهالی با اجرای این پروژه موافق بوده اند.
او اجرای این پروژه را در صورت تامین زیر ساخت ها یکی از مهمترین پروژه های اجرایی در شهر سرعین عنوان کرد و اضافه کرد: این پروژه بار ترافیکی شهر را کاهش داده و فرصت های جدید اقتصادی را در این شهر گردشگری ایجاد خواهد کرد.
رضا زنده دل شهردار سرعین نیز در این جلسه از اجرایی شدن این پروژه مهم در سال آتی خبر داد و گفت : این امر گام بسیار محکمی در راستای توسعه شهرستان سرعین خواهد بود.
شهر سرعین در 27 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است و یکی از مهمترین کانون های گردشگری کشور محسوب می شود.
7116/6016/6018

انتهای پیام /*

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی