انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سرعین نیازمند یک طرح راهبردی برای توسعه است

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سرعین یک نقطه استثنایی در کشور است که نیازمند طرحی راهبردی برای توسعه هر چه بهتر است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در نشستی با مسوولان شهر توریستی سرعین افزود: تشکیل اتاق فکر کارآمد با حضور چهرهای سرشناس حوزه های مختلف برای پیشبرد مناسب امور در این شهر ضرورت دارد.

او اظهار کرد: برای گردشگران در این شهر باید زمینه ای فراهم شود تا علاوه بر تنوع بخشی به امکانات شهر افزایش ماندگاری مسافر در این شهر محقق شود.

وی گفت: توسعه کمربند سبلان می تواند توسعه شهرهای حاشیه سبلان را به صورت مکمل عملی کرده و به توسعه کلان استان منجر شود.

آیت الله عاملی در ادامه شهرستان سرعین را به عنوان نگینی درخشان در سطح بین المللی دانست و افزود: مسوولان با تامین زیر ساخت های لازم و جذب سرمایه گذاران و تسریع در عملکردها باید زمینه های رشد و شکوفایی بیشتر منطقه را فراهم کنند.

وی در ادامه از نشست هایی که هفته گذشته با جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در زمینه منطقه ویژه گردشگری شد اشاره و اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های لازم در گردشگری مهم بوده و بهره گیری از موهبت های طبیعی الهی ، آبگرم ها و آب و هوای فوق العاده منطقه 

رمز موفقیت در پیشرفت سرعین است.

عاطف ناصری ، فرماندار سرعین نیز در این نشست با اشاره به عملکرد اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان سرعین در تعطیلات عید سعید فطر و حضور پرشور گردشگران که رکورد بزرگی برای این شهرستان رقم زد گفت: امسال با همت مضاعف اعضای ستاد تسهیلات سفر توانستیم رضایت بیشتر گردشگران را جلب کنیم.

او افزود: بر اساس آمار حاصله از دستگاه های تردد شمار در تعطیلات عید فطر بیش از 90 هزار خودرو وارد شهرستان سرعین شد.

وی گفت: برای ارائه خدمات به این مسافران و گردشگران تمهیدات لازم اندیشیده شده تا مشکلات و نارسایی ها رفع شود.

ناصری بیان کرد: با ارتقای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران و تامین و تقویت زیرساخت های گردشگری در شهر توریستی سرعین شاهد افزایش و ارتقای رضایتمندی مردم و گردشگران در تعطیلات تابستانی خواهیم بود.

شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگرپذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی