انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


پروژه نیمه تمام

اردبیل- رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: اینکه به بهانه سردی هوا و شرایط نامطلوب جوی پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل متوقف شود مطلوب نیست.

علیرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: حتی در شرایط نامطلوب جوی نیز می توان بخش هایی از یک پروژه عمرانی را پیش برد و نباید شهرداری به این بهانه پروژه ای را متوقف کند.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل تأکید دارد که در بیشتر مواقع توقف یک پروژه به دلیل شرایط نامطلوب مالی است و نبود بودجه با شرایط آب و هوایی پوشش داده می شود.

سلیمانی در خصوص انتقاد وارده به شورای شهر مبنی بر عدم نظارت بر پروژه‌های متوقف اضافه کرد: در وضعیتی که اقتصاد در شرایط راکد بوده و درآمد شهرداری با کاهش مواجه است، نمی توان انتظار داشت پروژه‌ها با تمامی توان پیش برود.

وی افزود: به دلیل رکود اقتصادی پروژه‌های عمرانی شهرداری کاهش یافته و تعدادی از آن هایی که اجرا می شود با سرعت مطلوب پیش روی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در عین حال به وضعیت نامطلوب پروژه‌های مشارکتی اشاره کرد و متذکر شد: متأسفانه باید به آینده قراردادها توجه می شد.

سلیمانی افزود: به عنوان مثال در پروژه تیراژه بی توجه به آینده حقوقی قراردادی منعقد شده و هر چند سه سال مهلت اجرای آن بود اما هنوز آغاز نشده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل حتی این دلیل که عبور لوله آب مانع از اجرای پروژه تیراژه شده است را به ضعف‌های کارشناسی در عقد قرارداد مرتبط دانست.

وی افزود: شورای شهر صرفاً در حد نطق پیش از دستور می‌تواند نسبت به تکمیل پروژه‌ها تأکید کند و متأسفانه اغلب پروژه‌های مشارکتی در قرارداد با مشکل مواجه هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی