انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سایت خانه مطبوعات اردبیل راه‌اندازی می‌شود

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

مدیر خانه مطبوعات اردبیل گفت: با همکاری و همراهی خوب شهردار جدید اردبیل سایت خانه مطبوعات به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به همت شورا و شهرداری در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین حمایت‌ها را از مجموعه مطبوعات و رسانه‌های استان، شهرداری و مجموعه پرتلاش آنها انجام داده است به طوری که 60 درصد روزنامه‌ها و نشریات محلی اتکا به آگهی‌های شهرداری دارند.

وی با قدردانی از شهرداری اردبیل و شهرداران سابقی که در حمایت از رسانه‌ها و فضای فرهنگی و اجتماعی فعالیت کرده‌اند، گفت: امیدواریم با تعامل بیشتر و بهتر زمینه و بستری فراهم آید تا بتوانیم کارهای مطلوب و مناسبی را به انجام برسانیم.

مدیر خانه مطبوعات اردبیل یادآور شد: قرار است با همکاری شهردار اردبیل به زودی سایت خانه مطبوعات استان راه‌اندازی شود که با راه‌اندازی این سایت خبرنگاران به راحتی می‌توانند در جریان اطلاع‌رسانی‌های سریع قرار گرفته و ساماندهی کار خبرنگاران نیز به انجام برسد.

صباغی تصریح کرد: بنده در روز گذشته به عنوان مدیر خانه مطبوعات اردبیل انتخاب شدم تا به دنبال استعفای آذری به دلیل مشغله کاری این مسئولیت سنگین را عهده‌دار شوم که امیدوارم در این مسئولیت بتوانم زمینه ارتقای رسانه‌ها و مطبوعات و پیگیری مطالبات به حق آنها را به وجود آورم.

وی ادامه داد: هر چند بین ما اهالی رسانه‌ کدورتی وجود دارد اما این کدورت می‌تواند زمینه تحقق و پله ترقی محسوب شود.

مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل ضرورت همدلی و همزبانی بیشتر در بین اصحاب رسانه و مطبوعات را بیان کرد و گفت: تمام تلاش و سعی ما بر این خواهد بود تا در دوره مسئولیت جدید بتوانیم در تحقق اهداف و آرمان‌هایی که اصحاب رسانه در این استان پیگیر هستند، موفق عمل کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی