انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی عصر امروز در دیدار با فرماندار مشگین‌شهر اظهار کرد: ارتقا کیفیت محصولات تولیدی در استان از اهمیت بالایی برخوردار است که اولویت‌های مهم اداره کل استاندارد تولید با کیفیت و استاندارد شده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در تمامی پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای مشگین‌شهر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گفت: استاندارد مصالح ساختمانی اجباری بوده و برابر مصوبات هیئت وزیران تمامی مصالح ساختمانی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و در بند هشت آن اشاره شده به طوریکه در جلسات شورای فنی استانداری بارها به آن تأکید شده که باید مهندسان ناظر پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها، نظارت بر استفاده مصالح ساختمانی را داشته باشند.

علایی در مورد اهمیت استانداردسازی آسانسورها افزود: تمامی ساختمان‌های بیش از سه طبقه باید از آسانسور استفاده کنند و گواهی ایمنی آسانسور از شرکت‌های بازرسی همکار اداره کل استاندارد را دریافت دارند تا امنیت شهروندان به این طریق حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: درخواست می‌شود با شهردار مشگین‌شهر هماهنگی به عمل آید تا بدون اخذ گواهی ایمنی آسانسور از شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، پایان کار بناها و ساختمان‌ها صادر نشود.

علایی اضافه کرد: از موارد دیگری که می‌توان برای امنیت همشهریان مد نظر قرار داد، استاندارد تجهیزات شهر بازی است به دلیل اینکه استاندارد شهرهای بازی و زمین‌های بازی مشمول استانداردهای اجباری است بنابراین باید گواهی تجهیزات شهر بازی از بازرسان تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران دریافت دارند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران به منظور حمایت از تولیدکننده با یک مورد نمونه‌برداری و انجام آزمون از واحد تولیدی، پروانه کاربرد علامت استاندارد را صادر می‌کند که امید است تولید‌کنندگان با حمایت‌های صورت گرفته تولیدات خود را استاندارد‌سازی و سبب رشد و توسعه مستمر شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی