انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

زباله اردبیلی ها برق می شود

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

اردبیل - ایرنا - شهردار اردبیل از تفاهم اولیه این مجموعه با سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث کارخانه تولید برق از زباله خبر داد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه شورای شهر اردبیل گفت: این سرمایه گذار بدون درخواست زمین، تنها خواستار تامین زباله به مدت 20 سال شده است.
وی افزود: در صورت احداث این کارخانه با موافقت شورای شهر خرید کمپوست از آن با نرخ روز انجام خواهد شد.
شهردار اردبیل بیان کرد: سرمایه گذاران پیشنهادهای مختلفی برای اجرای پروژه های دفن پسماند و از بین بردن آثار زیا نبار زیست محیطی جمع آوری و دفن زباله دارند که تولید برق از پسماند از میان آنها انتخاب شد.
لطف اللهیان بیان کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در اجرای چنین پروژه هایی اولویت دارد و در ماه های گذشته با یک شرکت چینی نیز در این زمینه رایزنی هایی انجام شده است.
او با اشاره به موضوع لغو قرارداد با سرمایه گذار پیشین عنوان کرد: وی به تعهدهای خود عمل نکرد و در این زمینه شکایتی ارائه شد تا با دستور دادگستری و تایید شورای شهر با او لغو قرارداد شده و با سرمایه گذار جدید وارد مذاکره نهایی شویم.
شهردار اردبیل در ادامه راهکار خروج از شرایط بحرانی شهرداری را تمرکز روی اجرای پروژه های مشارکتی با حضور سرمایه گذاران بخش غیردولتی و همچنین توجه به تامین زمین، مسکن و تدوین یک فرایند خاص برای خروج از رکود اعلام کرد.
وی گفت: بیشتر پروژه های مشارکتی هم اکنون فعال هستند و تلاش داریم با استفاده از روش های جدید تامین منابع مالی را برای اجرای پروژه های عمران شهری در دستور کار قرار دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی