انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به هیچ‌وجه بنده در مورد خبر منتشر شده خبرگزاری فارس با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام و بنده بارها اعلام کرده‌ام که مجمع بعد از تعطیلات در مورد هفت گزینه تغییر مدیران که نامه آن از سوی استاندار به مجمع ارائه شده تصمیم‌گیری نهایی را خواهد کرد.

وی افزود: خروجی مجمع و تصمیمات اعضا هر چه باشد ما قبول خواهیم کرد و در این زمینه هیچ مشکل و موردی نیز وجود ندارد چرا که سعی‌مان بر تعامل بیشتر با استاندار اردبیل و تصمیم‌گیری منطقی در این زمینه است.

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس با اعلام حمایت از مدیران توانمند گفت: مدیری که توانمند و کارآمد باشد قطعا مورد حمایت همه خواهد بود اما مدیران ضعیف و کم توان باید جای خود را به مدیران دیگر بدهند که این مسئله اظهر الشمس است و نیازی به اعلام موافقیت و یا مخالفت نیست.

برومند یادآور شد: بنده حی و حاضر هستم و نیازی به قیم ندارم و تمام اظهارات بنده از طریق رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس انعکاس پیدا می‌کند به طوری که بنده طی روزهای اخیر هیچ نشست خبری با اصحاب رسانه نداشته‌ام و اظهارنظرهای کذب منتشر شده در این زمینه به هیچ‌وجه صحت ندارد و انتشار چنین موضوعی را از طریق یکی از خبرگزاری‌ها تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با رئیس مجمع نمایندگان از تغییر هفت مدیر استان خبر داده بود که قرار است با پیشنهاد استاندار اردبیل و تصویب مجمع این تغییر مدیران انجام شود که در این زمینه برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض مطرح شده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی