انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


به دنبال تداوم بارش سنگین برف در استان اردبیل تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی پوشیده از برف ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  به دنبال تداوم بارش سنگین برف از روز دوشنبه در استان اردبیل تلاش برای بازگشایی راه های روستایی و محورهای مواصلاتی پوشیده از برف استان همچنان ادامه دارد.

علی یوسف‌زاده معاون راه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از فعالیت 360 راهدار با 324 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در 12 راهدارخانه ثابت و سیار برای باز نگه‌ داشتن جاده های مواصلاتی استان خبر داد.

به گفته وی با وجود کولاک که موجب انسداد مقطعی برخی جاده ها شده در حال حاضر راه‎های اصلی و فرعی استان باز است و در جاده های روستایی نیز هر چند امکان نمک پاشی در راه های یک هزار و 650 روستای استان وجود ندارد اما تلاش برای بازکردن راه های روستایی مسدود شده ادامه دارد.

یوسف زاده خاطر نشان کرد که راههای روستایی که امکان تردد خودرو با زنجیر چرخ در آنها وجود دارد به عنوان مسیرهای باز تلقی می شوند و می‌توان ادعا کرد که شمار روستاهای استان اردبیل که راه آنها به علت بارش برف مسدود شده است، بیش از 100 روستا نیست این در حالیست که روسای ادارات شهری مشگین و کوثر از مسدود بودن تعداد بیشتری از راه های روستایی استان خبر می‌دهند.

یعقوب محرمی رئیس اداره راه و شهرسازی مشگین شهر اعلام کرده که بارش برف سنگین راه ارتباطی بیش از 100 روستای شهرستان مشگین شهر را مسدود کرد که راهداران برای بازگشایی راه های ارتباطی این روستاها تلاش می کنند.

طبق اعلام پیمان خیراندیش رییس اداره راه و شهرسازی کوثر راه های ارتباطی بیشتر روستاهای این شهرستان در اثر بارش برف و کولاک مسدود شده و راهداران برای بازگشایی آنها تلاش می‌کنند.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد راهداران پارس مغان هم که بیشترین بارش برف را داشته و با برف 40 سانتیمتری سفید پوش شده است، به صورت شبانه روزی عملیات برف روبی را انجام می دهند که در حین انجام کار یک دستگاه لودر متعلق به راهداری این شهرستان دچار سانحه شد که خسارت جانی نداشت.

صدیف فرمان، رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی با تاکید بر اینکه تردد در جاده‌های اصلی و فرعی بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست، گفت: راه‌های روستایی محوری شهرستان نیز باز است و تلاش‌ها برای بازگشایی مسیرهای روستایی ادامه دارد.

 انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی