انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


دومین روز نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (۲۳ فروردین) آغاز شد.

روز دوم ثبت نام انتخابات

سلام دلفان نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز گذشته سه شنبه ( ۲۲ فروردین ماه) با دستور وزیر کشور آغاز شد و بر اساس آمار “پور علی مطلق” دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ١٢۶ داوطلب شامل ۶ زن و ١٢٠ مرد در نخستین روز ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام قطعی کردند؛ وی ادامه داد: مسن ترین داوطلب ٧٩ ساله و جوانترین داوطلب ١٨ ساله هستند.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد؛ بر اساس جدول زمابندی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات کشور نیز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا ۲۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

گزارش روز اول متن و حاشیه ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را از اینجا ببینید.

در این گزارش که لحظه به لحظه در حال بروز رسانی می باشد، تمامی رویدادهای خبری و حاشیه ای دومین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمده که در ادامه می خوانید:

ساعت ۸-۹ صبح:
* کنایه جوان ۱۹ ساله به روحانی در روز دوم ثبت‌نام

دومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود و حضور عده‌ای با شرایط خاص برای ثبتنام انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور، توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد

به عنوان نمونه در اولین ساعات امروز، جوانی ب شعار سازندگی خود را رقیب رئیس‌جمهور کنونی معرفی کرد و داوطلب دیگری با مدرک تحصیلی دیپلم وعده حل مشکلات اقتصادی را داد.  داوطلب ۶۵ ساله دیگری نیز با اعلام انتخاب کابینه خود برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد و جوان ۱۹ ساله ای که در کلاس اول دبیرستان درس می‌خواند نیز با کنایه به روحانی،‌ اعلام کرد برای حل مشکلات وعده ۱۰۰ روزه نمی‌دهد. محمد حسین ریگی به خبرنگاران گفت:” من احساس تکلیف کردم که بیایم و ثبت نام کنم،  هیچ قول صد روزه ای می دهم چون نمی خواهم دروغ بگویم، ترامپ را نابود خواهیم کرد”

ساعت ۹-۱۰:

مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ثبت‌نام کرد

در آغازین ساعات دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حسین برتوند متولد سال ۱۳۱۴ با ۸۲ سال سن و با شغل دندانپزشکی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و برای این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، پیرترین داوطلب تا روز گذشته فردی ۷۹ ساله و جوان‌ترین داوطلب نیز فردی ۱۸ ساله بود که در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده است.

مسن‌ترین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با ۸۲ سال سن

مجتبی رستگاری‌کیا داوطب ۴۶ ساله کرمانشاهی هم از دیگر ناشناخته‌های انتخابات امسال است که صبح امروز در محل وزارت کشور حاضر شد. وی در زمان ثبت‌نام گفت: اگر تایید صلاحیت شوم آرای تمام ایران را تصاحب می کنم.

وی به خبرنگاران گفت: لرها و کردها به من رای می دهند. باید برای ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شرایط قرار بدهند، البته باید به افراد غیر معروف هم تایید صلاحیت بشوند.این چهره ناشناخته ادامه داد: رقیب من آقای روحانی و آیت الله رئیسی هستند؛ من می توانم به دور دوم بروم و رای می آورم. الان هم از حوزه ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ حقوق می گیرم

داوطلب دیگری که برای انتخابات ثبت‌نام کرد جوانی متولد سال ۶۸ و دانشجوی مدیریت دولتی است، اطلاعات سیاسی زیادی ندارد، او می گوید می داند رأی نمی آورد.

ثبت‌نام معاون احمدی‌نژاد ناقص ماند

نماینده مسعود زریبافان، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و  معاون دولت محمود احمدی نژاد با حضور در وزارت کشور، از جانب وی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. این ثبت نام به دلیل نقص مدارک نهایی نشد.

ساعت ۹- ۱۰:

۱۳۹ داوطلب تا ساعت ۹:۳۰ روز دوم

تا ساعت ۹:۳۰ امروز تعداد ۱۳۹ داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کردند.

مسعود زریبافان از معاونین رئیس‌جمهور در دولت احمدی نژاد پس از آنکه به دلیل نقص مدارک، نماینده وی نتوانست در انتخابات ثبت‌نام کند، شخصا برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور رفت. وی در جمع خبرنگاران گفت: برای خدمت و حل مشکلات مردم و به صورت مستقل آمده ام.

دیگر داوطلب ناشناخته ای که امروز در انتخابات ثبت‌نام کرد قول استفاده از کابینه روحانی را داد. این ثبت نام کننده می گوید کابینه ام را چیده ام و ظریف وزیر خارجه دولت من خواهد بود. او می گوید تنها رقیبم فقر و بیکاری است

حمیدرضا بقایی با همراهی محمود احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

ساعت ۱۱-۱۲:

بازدید دادستان کل کشور از ستاد انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور دقایقی قبل از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

محمدعلی پورمختار نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل ۹۰، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت‌نام ۵۰ نفر تا ساعت ۱۱ روز دوم

تا ساعت ۱۱ امروز ۱۷۶ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نام نویسی کردند. در روز دوم و تا ساعت ۱۱ ، ۵۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

 

در حال بروزرسانی…

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی