انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
گروه سیاسی: رییس‌جمهور گفت: نظراتم راجع به انتخابات را در ایران اعلام کردم و همیشه دوست دارم راجع به مسائل داخلی در داخل ایران صحبت کنم تا بیرون.
روحانی:امیدوارم شورای‌نگهبان نگرانی‌ها را رفع کند
دکتر حسن روحانی در نشست خبری در رم ایتالیا افزود: ما انتخابات بسیار مهمی در پیش رو داریم و در این انتخابات نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که مرکز قانونگذاری ماست و نمایندگان پنجمین دوره خبرگان رهبری انتخاب می شوند. وی تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم است چرا که اگر در شرایط آینده مسئله ای پیش بیاید، برای رهبری آینده تصمیم گیری می کند. 

رئیس جمهور گفت: اولین بار است که دو انتخابات مهم در یک روز برگزار می شود البته پیش از این برگزاری دو انتخابات در یک روز را داشتیم ولی اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یک روز انجام شود برای اولین بار است و در آینده هم طبق قانون به این روش ادامه خواهد یافت. روحانی اظهار داشت: نظراتم راجع به انتخابات را در ایران اعلام کردم و همیشه دوست دارم راجع به مسائل داخلی در داخل ایران صحبت کنم تا در بیرون و درایران راجع به انتخابات صحبت خواهم کرد . 

رئیس جمهور تصریح کرد: پیش بینی من اینست که انتخابات آینده، انتخابات بدی نخواهد بود، ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد. وی در ادامه به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان در ایران پرداخت و افزود: مرحله نخست، هیئت های اجرایی بوده که این مرحله انجام شده است، مرحله دوم هیئت های نظارتی بوده که تصمیم گیری می کنند و این مرحله هم تمام شده است و مرحله سوم هم نظر نهایی شورای نگهبان است که این مرحله باقی مانده است. 

آقای روحانی گفت: بسیار امیدوارم شورای نگهبان که یک نهاد بسیار مهم در جمهوری اسلامی ایران است به رفع نگرانی هایی که وجود دارد، اقدام کند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور گسترده در این انتخابات شرکت کنند و بعد از این انتخابات بتوانیم با قدرت بیشتری در داخل و در منطقه و جهان راهمان را ادامه دهیم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی