انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استاندار اردبیل گفت: با رایزنی‌های انجام شده روابط تجاری استان اردبیل و کشور آذربایجان افزایش می‌یابد.

خدابخش


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش در حاشیه نشست خبری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل و کشور آذربایجان از نظر بخش تجاری تفاهمات مشترکی دارند که با رایزنی‌های انجام شده ارتباطات تجاری این دو منطقه برای توسعه صادرات افزایش می‌یابد.

وی با اشار ه به اینکه روند صادرات محصول سیب‌زمینی به کشور آذربایجان با هماهنگی‌های انجام شده سیر سعودی به خود می‌گیرد، گفت: تاکنون بیش از 80 هزار تن محصول سیب زمینی استان اردبیل به کشور اذربایجان صادر شده و روندصادرات این محصول به طور منظم انجام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون کارخانه سبلان پارچه اردبیل به طور منظم در این استان فعالیت می‌کند و مشکلات این کارخانه با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی حل شده و روند تولید و اشتغال در این کارخانه بهبود یافته است.

خدابخش با بیان اینکه بعد از اجرای برجام و فضای پسا تحریم کشور ایران به ویژه استان اردبیل از رکود اقتصادی خارج می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود بعد از اجرای برجام کارخانه ذوب‌آهن اردبیل نیز به طور اساسی فعالیت تولیدی خود را آغاز کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخاباتی هفتم اسفند ماه افزود: ورود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به فضاهای انتخاباتی بر عیله و یا نفع نامزد خاصی ممنوع است و در این راستا ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در اردبیل تشکیل شده و با خاطیان انتخاباتی به شدت برخورد می‌شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم دولت یازدهم در استان اردبیل اجرای پایاب اراضی خداآفرین است که با دستور مقام معظم رهبری یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص یافته و این پروژه در 4 سال آینده عملیاتی می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی