انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش نصر، علی آذرنژاد معاون عمرانی استاندار اردبیل در دولت روحانی و  اشرف نیا معاون عمرانی استاندار اذربایجان شرقی در دولت احمدی نژاد با حضور در فرمانداری تبریز ضمن ثبت نام برای انتخابات 29 اردیبهشت آمادگی خود برای برای رقابت در عرصه انتخابات اعلام کردند. .

در حالی که پیش از این فعالان حوزه خبر و رسانه و همچنین فعالان سیاسی ورود برخی چهره های سرشناس از دو جریان فکری و سیاسی را پیش بینی کرده بودند ورود این دو مدیر ارشد استان آذربایجان شرقی از دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا همه ی تحلیل های انتخابات شورای شهر را بعد از این به خود جلب خواهد کرد .

بر اساس این گزارش علی آذرنژاد که در سوابق مدیریتی خود نایب رئیسی دوره اول شورای شهر تبریز و مدیر کلی نوسازی مدارس آذربایجان شرقی را عهده دار بود با دعوت خدابخش استاندار اردبیل جهت خدمتگزاری به استان اردبیل رفته و معاونت عمرانی این استان را عهده دار گردید .

همچنین اشرف نیا که آخرین شهردار تبریز قبل از استقرار شوراها بود معاون عمرانی احمد علیرضا بیگی در دولت محمود احمدی نژاد بود که با این سوابق مدیریتی این دو نفر علاوه بر ثبت نام و رقابت دیدنی سایر چهره های سرشناس ، رقابت معاونین عمرانی استانداران دو دولت روحانی و احمدی نژاد بر جذابیت انتخابات شورای شهر تبریز خواهد افزود .

از  اشرف نیا به عنوان سرلیست اصولگرایان یاد می شود این در حالیست که علی آذرنژاد در گفتگویی با بیان اینکه از نظر تفکر سیاسی خود را یک اصلاح گر و اصلاح طلب اعتدالگرا می داند گفته است : تا این روز با وجود انتشار برخی اخبار در مورد کاندیداهای اصلاح طلبان هنوز احزاب سیاسی این جریان فکری به جمع بندی نهایی در مورد لیست اصلاح طلبان در تبریز نرسیده اند .

وی در جواب به اینکه گفته می شود شما سرلیست اصلاح طلبان هستید آیا این موضوع صحت دارد یا نه می گوید : تا زمانی که صلاحیت کاندیداها اعلام نشده و احزاب اصلاح طلب از کاندیداها برنامه نگرفته اند نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که چه کسی سرلیست اصلاح طلبان خواهد بود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی