انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فرماندار اردبیل گفت: تایید یا رد صلاحیت برخی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در دوره جدید تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: رد و تایید صلاحیت برخی داوطلبان گمانه‌زنی است
جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مرحله دوم تایید صلاحیت داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان انجام شده هنوز آمار رسمی به ما ارائه نشده است و اگر اطلاعاتی در این زمینه به دست آوریم آن را در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به شایعات متعدد مبنی بر رد صلاحیت یکی از داوطلبان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و تایید صلاحیت دو نفر دیگر افزود: بنده چنین آمارها و حتی اسامی انتشار یافته را قبول ندارم چرا که تاکنون وزارت کشور لیست نهایی را در اختیار فرمانداران قرار نداده و نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌ها نیز اعلام نشده است.

اما از صبح امروز در شهر اردبیل شایعات و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تایید صلاحیت استاندار سابق اردبیل و همچنین رد صلاحیت یکی از کاندیداها در کسوت هنرمندی از حوزه انتخابیه اردبیل منتشر شده ولی هنوز هیئت نظارت و فرمانداری اردبیل و ستاد انتخابات این استان این موضوعات را تایید نکرده‌اند.

انتهای پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی