انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


این روزها با بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شایعاتی در خصوص رد صلاحیت برخی از چهره های نام آشنای استان مطرح است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در حالی انجام می شود که شایعاتی از رد صلاحیت برخی از چهره های نام آشنای عرصه سیاست استان قوت گرفته است.

چهره هایی که علاوه بر دارا بودن  سابقه نمایندگی مجلس در کارنامه خود، در بسیاری از پست های استانی و کشوری نیز حضوری فعال داشته اند.

البته در این میان بیشتر حواشی مربوط به حوزه انتخابی اردبیل، نیر ، نمین و سرعین است که اگر این خبرها رنگ واقعی به خود بگیرد قطعا شاهد برهم خوردن تمام معادلات انتخاباتی در استان خواهیم بود.

این موضوعات در حالی مطرح می شود که در مرحله اول رسیدگی به صلاحیت ها، هیچ یک از کاندیداهایحوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین رد صلاحیت نشده اند.

البته در این میان طرفداری و حمایت برخی افراد از کاندیداهای مورد نظر خود و تلاش برای ایجاد حاشیه برای کاندیدای رقیب نیز بر شدت شایعات دامن می زند.

این که در همه انتخابات ها، شایعاتی در خصوص تایید و رد صلاحیت ها مطرح می شود، تبدیل به روالی عادی شده است. اما در نهایت هیچ چیز مشخص نیست و قطعا خبر موثق فقط از کانال رسمی شورای نگهبان منتشر خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی