انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رای بده نمره بگیر!

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

رای بده نمره بگیر!

شنیده شده یکی از اساتید دانشگاه های اردبیل برای دادن نمره به دانشجویان شرط رای دادن و تبلیغ نامزد مورد نظر خود را لحاظ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  ،به نقل از چشمه لر، شنیده شده یکی از اساتید دانشگاه های اردبیل برای دادن نمره به دانشجویان، شرط رای دادن و تبلیغ نامزد مورد نظر خود را لحاظ کرده است.

تعدادی از دانشجویان به خبرنگار چشمه لر خبر دادند که یکی از استادها برای دادن نمره قبولی به آنها شرط  رای دادن به نماینده مورد نظرش را داده است.

البته نامزد انتخاباتی مورد نظر یکی از نمایندگان ادوار گذشته مردم اردبیل نیر نمین و سرعین بوده و حواشی های مختلفی در مورد وی شنیده می شود.

کاندیدای مورد نظر که بسیار دست و دلباز هم هست فقط برای  افتتاح "دفتر ارتباطات مردمی" یا همان "ستاد تبلیغاتی" خود در مناطق مختلف کوچکترین هزینه اش قربانی کردن گاو نر  است.

وی در این دوره و دوره های گذشته انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از هر روشی برای جذب آرا غافل نمی‎شود از گذاشتن تراول های پنجاه هزار تومنی درون کفش شرکت کنندکان در سخنرانی وی تا دادن سور و مهمانی های آنچنانی که جای بس تامل دارد.

نامزد مورد نظر در ادوار گذشته با سخنرانی خود در مراسمی آتش به دامن خود زده و مورد مضحکه حضار شده بود.

البته در مورد شرطی شدن نمره باید گفت برخی از نامزده های انتخابات از این روش برای جذب آرا استفاده می کنند و مختص به یک نامزد نیست.

 انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی