انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: ایران با تلاش سیاسی توانست ضمن حفظ دستاوردهای هسته ای خود سهمی از اقتصاد هسته ای دنیا را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار  منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین، دیروز دوشنبه با تعدادی از دانشجویان لبنانی (حامیان محور مقاومت)  دیدار و گفت و گو کرد.

 حقیقت پور در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط خوب و مثبت جمهوری اسلامی با کشورهای اسلامی منطقه به ویژه لبنان نسبت به توسعه و گسترش این روابط ابراز امیدواری کرد.


وی در ادامه با خطیر توصیف کردن وظایف و فعالیت های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون از هرگونه تلاشی در جهت استفاده ظرفیت های روابط فی مابین استقبال می کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به گسترش تروریسم و افراطی گری در منطقه و جهان و فعالیت های گروه های تروریستی گفت: امروز استکبار جهانی و ارتجاع با به کارگیری ابزارهای ترور و خشونت برای تحمیل سیاست های خود از زشت ترین تاکتیک ها در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده می کند که در این شرایط تقویت انسجام و وحدت میان مسلمانان بیش از گذشته ضروری است.

 

حقیقت پور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تلاش جدی چندین ساله برای عضویت در باشگاه هسته ای را در پیشینه تاریخی خود دارد گفت: ما رسیدن به دستاورد هسته ای را حق خود می دانیم و در این رابطه با بهره گیری از اصولی چون استقامت و پایداری و خودباوری، تحت هدایت رهبری آگاه و با بصیرت، همواره جهاد تلاش و کوشش مستمری داشته ایم.

وی افزود: ما در یک تلاش سیاسی مقابل شش کشور سیاسی بزرگ قرار گرفتیم و توانستیم با حفظ دستاوردهای هسته ای گذشته سهمی از اقتصاد هسته ای دنیا را نیز از آن خود کنیم.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشریح روند توسعه انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد با تلاش و تشریک مساعی جایگاه واقعی جهان اسلام و عزت و شرف جامعه اسلامی محقق شود.
 

دانشجویان لبنانی (حامیان محور مقاومت) نیز در این دیدار با همسو دانستن دیدگاه های کشورشان نسبت به موضوعات و مسائل بین المللی و منطقه ای و جهان اسلام، همکاری بیشتر در زمینه منافع مشترک دو کشور و نیز جهان اسلام را خواستار شدند.



این گروه هم چنین با اشاره به موضع کشورشان در محکومیت گروه های تروریستی و تکفیری و تأکید بر حمایت از مردم مظلوم سوریه ابراز امیدواری کردند کشورهای اسلامی با همکاری و همبستگی و تقویت جبهه مقاومت بتوانند در جهت تحقق جایگاه واقعی اسلام در عرصه بین الملل گام بردارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی