انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


آستارا - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا گفت: دو تصادف رانندگی در منطقه بی بی یانلو و صیادلر محور آستارا به اردبیل، سه نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.


حسین خورشیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال برخورد سه خودروی سواری در محور آستارا به اردبیل، یک نفر از سرنشینان خودروی سمند مصدوم و توسط امدادگران هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شد.
وی اظهار کرد: همچنین با انحراف از مسیر یک دستگاه موتور سیکلت در محور آستارا به اردبیل، دو نفر مصدوم و به وسیله آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.
وی به رانندگان توصیه کرد به علت بارش باران و لغزنده بودن محور آستارا-اردبیل با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
خورشیدی ادامه داد: شهروندان و مسافران در صورت بروز حوادث جاده ای با شماره تماس 112 ندای امداد آستارا اطلاع رسانی کنند.
طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر آستارا در دو محور آستارا به اردبیل و آستارا به تالش تا 15 فرودین ماه ادامه خواهد یافت و 50 امدادگر در دو پایگاه ثابت و سیار به صورت 24 ساعته آماده باش هستند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان با میزبانی چند میلیون مسافر در سال و تردد بیش از 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی