انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردییل - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت : دولت تدبیر و امید یک هزار و 455 پروژه عمرانی راکد به ارث رسیده از دولت گذشته را در این استان فعال کرده است.

 

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، علی آذرنژاد در جمع مدیران استانداری اردبیل افزود: این پروژه های راکد با تبادل موافقت نامه فعال شده و هم اکنون به طور جدی در حال اجرا می باشند.
وی بیان کرد: توجه دولت بویژه پس از سفر رییس جمهوری به استان اردبیل بیشتر شده و هم اکنون در بخش کشاورزی ، صنعت و عمران پروژه های بزرگ و کوچک در حال اجرا می باشد.
وی بیان کرد: عمده توجه دولت در این دو سال به صورت ویژه به بخش کشاورزی و آب استان بوده و با سرمایه گذاری کلان در آنها اتفاق هایی بزرگی در حال وقوع است، اراضی پایاب سدها در حال گسترش بوده و اراضی بزرگ دیم در نوبت آبی شدن هستند ، شیوه های تامین آب زراعی و آبیاری در حال تغییر و نوین شدن بوده و با هزینه اعتبارهای در نظر گرفته شده کشاورزی استان اردبیل در دو سه سال آتی دگرگون خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در زمینه زمین خواری و حفظ ذخایر آب در استان نیز گفت : با عملیات ضربتی دهها هکتار از اراضی ملی از اشغال زمین خواران خارج شده و با حفر چاه های غیر مجاز نیر برخورد شده است .
معاون استاند ار اردبیل همچنین به وقوع یک اتفاق بزرگ در حوزه گازرسانی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت : 99 پروزه گازرسانی امسال در استان افتتاح شد و 205 پروژه دیگر گازرسانی نیز در استان شروع و در حال انجام است.
آذرنژاد به فعالت ها در حوزه شهری و روستایی اشاره کرد و گفت : باید موضوع هزینه های شهرداری و دهیاری ها برای رعایت نسبت 60 درصد عمرانی در برابر 40 درصد هزینه جاری مورد نظارت اداره کل های امور شهری و امور روستایی قرار گیرد تا انحرافی از آن صورت نگیرد .
وی همچنین به تلاش دولت برای تامین ماشین آلات خدماتی ر روستاها اشاره کرد و افزود: 63 دستگاه خودرو و ماشین آلات سنگین در اختیار دهیاری ها برای ارایه خدمات عمومی در روستاها قرار گرفته است.
وی از مدیران و فرمانداران خواست تا خدمات دولت را صادقانه به مردم اطلاع رسانی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
انتخاب اردبیل

استانداری اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی