انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید عزمی جدی در حمایت از سرمایه گذاری های بخش خصوصی دارد.

به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز چهارشنبه در آیین افتتاح 35 پروژه عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در مشگین شهر افزود: با تمام تلاش در این استان برای رفع مشکلات پیش روی سرمایه گذاران تلاش خواهیم کرد.
وی با تقدیر از عملکرد مناسب مسوولان مشگین شهری گفت: این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته و با بهره برداری از قابلیت های مختلف منطقه از جمله گردشگری آینده بسیار خوبی دارد.
استاندار اردبیل اظهار کرد: پروژه های افتتاح شده در شهرستان مشگین شهر شامل قسمت تجاری مجموعه شیخ حیدر ، گاز رسانی به 14 
روستا ، چند پروژه آب و خاک ، نیرو رسانی ، افتتاح چند باب مدرسه و مسجد ، افتتاح طرح هادی در روستاهای آلنی و آق درق ، افتتاح خانه محروم و چند پروژه دیگر است که 190 میلیارد ریال صرف اجرای آنها شده است.
شرکت در جشن انقلاب و تجلیل از خانواده هشت شهید دوران انقلاب این شهرستان از دیگر برنامه های استاندار اردبیل در سفر به مشگین شهر بود.
استاندار در بدو ورود خود به شهرستان مشگین شهر در گلزار شهدا حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. 
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی