انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


هیئت دولت

ائمه جمعه شهرستان‌های اردبیل تأکید کردند: دولت یازدهم در حل مشکلات اقتصادی مردم عملکرد قابل قبولی نداشته است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اردبیل،  حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای این شهر برگزار شد اظهار داشت: بصیرت و دشمن شناسی مقام معظم رهبری در پیش بینی مسائل بین‌المللی، نشان از هوشیاری و درایت ایشان است و همانطور که در مسائل مختلف جهان، همانند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) حرکت می‌کند و راه را با آگاهی نشان می‌دهد و در این زمینه هرکس به فرامین مقام معظم رهبری گوش نسپارد، راه را به بیراهه می‌رود.

وی تصریح کرد: بیانات مهم و قابل تأمل مقام معظم رهبری در مسائل مختلف جهان اسلام و حوادث‌های به وجود آمده در کشورهای نیجریه، سوریه، عراق، یمن و تاکید بر لزوم شکل گیری و ایجاد وحدت اسلامی بین مسلمین جهان و دوری از تفرقه و نفاق بین مسلمین دانسته و در صورت رعایت نکردن این موارد، دشمن سعی دارد با تفرقه افکنی بین مسلمانان جهان اسلام، به اهداف پلید و فکر شوم خود دست یابد.

امام جمعه خلخال افزود: ایجاد اختلاف‌های فرقه‌ای و تشکیل اسلام‌های تقلبی در کنار اسلام واقعی توسط آمریکا، دشمنی واقعی استکبار است و تنها راه مقابله با این آسیب‌ها، مقاومت و ایستادگی در مقابل این رفتارهای ناشایست غرب است.

خطیب جمعه خلخال بیان کرد: نامه 250 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور دارای نکات تامل برانگیز بوده و در این نامه از دولت خواسته شده است که به رشد اقتصادی در کشور و اشتغالزایی روی بیاورد و با حمایت از تولیدات داخلی مانع واردات این نوع کالاها به کشور باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: دولت یازدهم در حل مشکلات اقتصادی مردم موفق عمل ننموده و در این زمینه نیاز است که بیشتر به فکر اقشار کم درآمد باشد و مسائل سیاسی و خارجی را به مسائل داخلی و مشکلات اقتصادی مردم ارتباط ندهد و در این مقوله با طراحی و تشکیل اتاق فکر، به فکر مردم باشد.

وی با اشاره به گرانی در دولت یازدهم گفت: گرانی سوخت، آب و برق با 55 درصد، مواد غذایی و خوراک 33 درصد و میوه و سبزیجات 32 درصد، کالا و خدمات از 35 تا 55 درصد گرانتر شده و این گرانی و مشکلات را مردم تحمل می‌کنند و در این باره نیاز است که تیم اقتصادی دولت بیش از پیش به فکر معیشت و درآمد مردم باشد.

امام جمعه خلخال تصریح کرد: رکود اقتصادی و مشکلات پیش روی مردم وابسته به اجرای برجام نیست و نباید دولت در این موضوع مسائل مذاکرات هسته‌ای را پیش بکشد و اگر در این دولت به مسائل بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای شده است و در این زمینه نیز جای تشکر و قدردانی دارد، شاهد افزایش 42 درصدی بهداشت و درمان در جامعه هستیم که این هزینه‌ها به مردم تحمیل شده و نیاز است که در این خصوص دولت کارآمدی خود را نشان دهد و با عبور از بحران و حل مشکلات مردم، زندگی آسان و کم دغدغه را برای آنها فراهم نماید.

امام جمعه کوثر: مسئولان به وضع تحریم‌های جدید ضد ایرانی واکنش نشان دهند

حجت‌الاسلام  عسگر بیگی نیز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان  کوثر با اشاره به اینکه تمامی دولت های اروپایی حامی و پرورش دهنده تروریست در جهان هستند اظهار داشت: بی شک گروهک تروریستی داعش خیلی وقت پیش از صحنه جهان حذف شده بود اگر حمایت‌های آمریکا و همپیمانانش نبود.

وی گفت: هنوز مُهر تعهد برجام خشک نشده است که  آمریکا 4 تحریم متوالی و مهم از جمله تحریم موشکی، سپاه پاسداران، تهمت زدن به ایران به عنوان یک تروریست و بحث ویزا به این صورت که ایرانیان حق ورود به آمریکا را ندارند، بر علیه ایران اسلامی وضع کرده است.

امام جمعه شهرستان کوثر افزود: از مسئولان وزارت خارجه کشورمان خواستاریم تا مقتدرانه پاسخ سنگینی به اعمال خصمانه و خیانت‌های دشمن بدهند.

بیگی تصریح کرد: تذکرات رهبر انقلاب مبنی بر عدم اعتماد به دشمن و نیز خروج تدریجی اورانیوم‌ها از کشور دو اصل مهم در برابر خیانت های 1+5 است که اگر از سوی دولتمردان رعایت نشود نظام اسلامی آسیب خواهد دید.

وی بیان کرد: 1+5 به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است و در مقابل انتظار می رود که مسئولان کشورمان نسبت به حساسیت این موضوع و بابررسی دقیق بحث برجام اقدامات لازم را در برابر خیانت های دشمن انجام دهند.

امام جمعه شهرستان کوثر گفت:  رئیس جمهور کشورمان چندین بار اعلام کرده است که پس از برداشتن تحریم سرمایه‌گذاران خارجی در ایران اسلامی سرمایه‌گذاری خواهند کرد؛ اما تحریم‌ها که برداشته نشده است هیچ، بلکه افزایش هم یافته و با این شرایط هیچ سرمایه‌گذاری کشورهای اروپایی را به ایران ترجیح نمی‌دهد.

امام جمعه مشگین‌شهر: نامزدهای انتخاباتی از ایجاد تنش و حاشیه در فضای انتخاباتی پرهیز کنند

حجت‌الاسلام رضا باوقار نیز ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: انتخابات فرصتی است که مردم می‌تواند با هوشیاری و آگاهانه در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند که در این راستا نامزدهای انتخاباتی نیز نباید خارج از موعد مقرر به تبلیغات بپردازند و از ایجاد تنش و تخریب رقبای خود بپرهیزند تا مردم در جوی آرام با بررسی نامزدهای انتخاباتی، بهترین و اصلح‌ترین نامزد را برای مجلس معرفی و انتخاب کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای‌اسلامی، گفت: متاسفانه افرادی که در چارچوب قانون حرکت نمی‌کنند نمی‌توانند نماینده خوبی برای مردم باشند چراکه احترام به قانون وظیفه تمام مردم و مخصوصا نامزدهای انتخاباتی است که باید با احترام و عمل به قانون حرکت کرده و در زمان مقرر به تبلیغات بپردازند.

امام جمعه مشگین‌شهر تصریح کرد: وجود بداخلاقی‌های انتخاباتی در اثر تبلیغات زود هنگام و قانون شکنی نامزدهای انتخاباتی رخ می‌دهد که متاسفانه در این تبلیغات نیز از شعارها و وعده‌هایی استفاده می‌شود که جنبه قانونی ندارد و با این کار شعور مردم را زیر سوال می‌برند که در این زمینه مردم باید با هوشیاری در انتخاب فرد اصلح مشارکت کنند و اجازه ندهند برخی نامزدها  با وعدهای دروغین آینده مردم را تباه کنند.

باوقار با اشاره به مسئله عفاف و حجاب بیان کرد: حجاب یکی از ضروریات دین اسلام و برای بانوان نیز عزت و کرامت را به دنبال داشته  که هر گونه تعرض و کشف حجاب در واقع توهینی به ملت ایران است و امام راحل نیز هر گونه اهانت به حجاب اسلامی را از مفاسد اجتماعی عنوان کرده و در طول تاریخ اسلام نیز با چنین توطعه‌ها و برنامه‌هایی در صدد تضعیف اسلام بوده‌اند.

وی افزود: در عصر حاضر دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تزلزل در جامعه اسلامی هستند و در این زمینه با طراحی برنامه‌ها و دسیسه‌هایی حجاب را مورد هدف قرار داده و در صدد کم‌رنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه هستند و با هجمه‌های فرهنگی گسترده در این راه تلاش می‌کنند.

خطیب جمعه مشگین‌شهر تصریح کرد: نفوذ یکی دیگر از مسئله‌های مهم است که بارها مقام معظم رهبری به آن اشاره و تاکید کردند چراکه دشمن با نفوذ به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است و نشر تفکر استکباری از جمله اهداف دشمنان اسلام است و می‌خواهند با نابودی ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های شهدای والامقام به اهداف و افکار شوم خود دست یابند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: مردم ایران اسلامی با اقتدار و هوشیاری و اشراف بر دسیسه‌های شوم دشمنان با آگاهی و بصریت می‌توانند در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان با پیروی از خط ولایت پیروز باشند و دشمن را به ذلت و نابودی بکشانند.

باوقار با اشاره به شعار همدلی و همزبانی امسال بیان کرد: مقام معظم رهبری بر اساس نیاز جامعه برای هر سال شعار انتخاب می‌کند که این شعارها با مرور زمان به فرهنگ تبدیل می‌شوند و در سال جاری نیز با توجه به ایام انتخابات حاکم شدن روح همدلی و همزبانی می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در مسیر اقتدار ایران اسلامی باشد.

وی بیان کرد: اخلاق یکی از برترین رکن فضای انتخاباتی است و در این راستا نامزدها انتخاباتی باید با رعایت اصول انتخاباتی در صدد تبلیغات قانونی با حفظ کرامت و عزت مردم باشند و با دادن وعده‌های دروغین و غیر قانونی شعور مردم را خدشه دار نکنند و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی